Rätt svar 2008

Vill vinna denna snyging som dessutom verkar väldigt bra då vi nyss köpt hus som ska renoveras totalt. Så ja denna skulle komma till mycket stor användning. Gillar även designen och skulle lätt fylla på med mer produkter sen i samma serie.
 
Svar 1 2008
Har fått tag i en makita cykel med motor och tyvärr är batterierna helt slutkörda så att kunna vinna en helt ny makita borrmaskin som batterierna dessutom passar till cykeln det vore en dröm . Har dessutom ett trall bygge som står på tur i sommar .
Och sen att få vara en av dom första i Sverige med maskinen det skulle inte vara så dumt
 
Svarsalternativ 1; Makita etablerades i Sverige i september 2008.

För många år sedan fick jag en Bosch skruvdragare i julklapp. Den har tjänat mig bra men är numera en ganska trött skruvdragare där växeln hoppar ur ibland. En Makita skruvdragare hade varit riktigt fint att ha! Det finns alltid projekt att göra här hemma och skruvdragaren är ju som bekant ett av de viktigaste verktygen!
 
Svar: 1, 2008

Bosch, Milwaukee, DeWalt, alla jag förbrukat.
Oavsett blå, röd eller grön, dom ändå under dukat.
Nu jag är i behov av en maskin på vilken jag kan lita.
Det är dax för en ny fin Makita!
 
1-makita etablerade en filial i Sverige 2008.

Jag skulle verkligen vilja ha en sån maskin då jag som hantverkare ständigt kör med jobbets gamla skit o fram o tillbaka i min bil dag ut o dag in ty renovering är ständigt på tapeten. Och med en sådan maskin skulle ja kunna göra saker som inte ens var att tänka på idag så som. Skruva med konstruktionsskruv så ja slipper balkskor o sparar på handlederna lite till. Behöver nog inte säga mer än att hos oss skulle den verkligen komma till användning o ingen skulle bli lyckligare än jag som är lite av en maskintok!:)
 
Svar: 1, 2008

Har länge sneglat på Makita, men inte kommit till skott.

Det skulle vara gött att även skruven blir lite "dragen" på fredagskvällen och inte bara jag..
 
Svar 1 År 2008
En sån där dragare är väl allas önskan.En sisådär en 1/3 del kvar att bygga på huset och den jag har börjar bli ganska trött.Då vore en Makita till pass.
 
Svar nr 1: 2008.
En skruvdragare till skulle göra det mycket roligare för oss att kunna involvera det största barnet i diverse projekt.Carport, staket etc.
Hon ser redan idag på diverse fixa och byggprogram som Fixa Rummet, Philofix, gamla Roomservice från Kanal 5.

Att kunna ha varsin skruvdragare tror alla skulle vinna på. Vuxna slapp leta bitshållare och byta bits stup i kvarten. Vår dotter skulle kunna ärva den skruvdragaren som vi har idag .En liten men inte så kraftull.

Mvh
En som håller tummarna och hoppas att Fredag den 13:e kan bli en toppen dag.
 
Svar 1: 2008

vår äldsta dotter följder idag flera fixarprogram på TV som Fixa rummet,Philofix, Roomservice från Kanal 5.
Det gör att hon ofta vill och får vara med att bygga och skruva.

Fast vi har bara en skruvdragare och det gör att vi båda får leta efter den och vill ha den samtidigt.
Att skruva i skruvar med skruvmejsel eller en borrmaskin med bits är inte det roligaste för någon av oss.

Om vi vann det här fina priset skulle vi båda kunna bygga mer tillsammans och samtidigt.
För det skall monteras en Carport, byggas staket och skruva lite mer på altanen

Mvh en som hoppas på turen fredag den 13 Mars
 
Svar: 2008

Jag har ett antal fönster, ett kök samt ett trädäck som behöver byggas i sommar, kommer få oändligt många blåsor i händerna om jag måste skruva allt det där för hand!
 
K
Svar: 2008

Nu ska vi snart börja bygga vårt nya hus och då hade det varit skönt att slippa behöva dra runt med förlängningssladden för varje liten skruv som ska dras. Denna kommer att spara mycket tid på bygget!
 
Svar 1 - Makita etablerades 2008 i Sverige.

Behöver maskiner jag kan lita på, då är Makita mitt självklara val!
 
Svar 1: Etablerades 2008 i Sverige.
Motiveringen: Alltför längre dreglat över kompisen samling av makita-delar verktyg. Hoppas på att med denna själv kunna påbörja min samling!
 
Juryn har efter långt arbete lyckats få ner de sex finalisterna till en enda. Och veckans vinnare är ingen mindre än vår medlem Roli, som nu ska få lägga sin sladdborrmaskin på hyllan och fixa altanen med en alldeles sprillans ny Makitamodell. Stort grattis :D!

roli skrev:
Svar: Alt. 1, 2008.

Med två oanvändbara skruvdragare i källaren har jag på de senaste projekten använt min gamla sladdborrmaskin för att dra skruv. Resultatet har varit sådär med ett stort antal för djupt dragna skruvar och några sönderkörda bits och skruvspår.... Därför skulle en ny maskin, utan sladd och med momentinställning för att ej dra sönder bits och skruvar eller sätta dem för djupt, sitta fint inför vårens (och sommarens) altanombyggnadsprojekt.
 
  • Gilla
Lilljessi och 5 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.