obesvarade skulle varit med på den svart listen
 
  • Gilla
thomasx
  • Laddar…
Hmm.. Korvgubbe tycker "Senaste", du tycker "Obesvarade".
 
Du får bygga in en funktion där man väljer själv :)
 
Ok...

Vore trevligt med tangentbordsgenvägar till de olika valen senaste, bevakningar etc. Det finns ett gäng lediga F-tangenter t.ex.

A-Ö-menyn fungerar inte för mig, får upp en (1) spalt längst till vänster som visar A-H, resten av sidan är blank.
 
Korvgubbe skrev:
...Saknar "senaste inläggen".
Instämmer!
 
Obesvarade måste vara högre prioriterat än inlägg som redan fått svar!
 
Bo.Siltberg skrev:
Ok...

Vore trevligt med tangentbordsgenvägar till de olika valen senaste, bevakningar etc. Det finns ett gäng lediga F-tangenter t.ex.

A-Ö-menyn fungerar inte för mig, får upp en (1) spalt längst till vänster som visar A-H, resten av sidan är blank.
Du har föreslagit tangentbordsgenvägar tidigare Bo men när jag föreslog det vidare för programmerarna så dissade de förslaget. Tror att de sa något om att kortkommandona är olika i olika operativ och webbläsare men jag är inte säker.

Nu har Aaron fixat så att A-Ö även ska funka i Firefox och i Internet Explorer. Tyvärr kommer fixen att skrivas över inatt så om du provar tidigt i morgon bitti så kommer det nog inte funka. Men sedan kommer det funka igen.
 
hsd
Varför ändra på något som var bra den nya listen är inte listig den suuuger
 
Den nya listen är ju inte bra. Det borde väl vara senaste inläggen som man ska nå och inte senaste inlägget.
Den knapp jag använder mest är senaste inläggen och nu måste jag rulla ner hela sidan för att nå den knappen :mad:
 
Redigerat:
Alla gillade inte den förra listen. Deb hoppade till eftersom den inte låg högst upp, den blinkade till eftersom den bytte färg och den var inte logisk att ha på alla sidor. Sedan saknade jag senaste inlägget och många andra använder sökfunktionen. De är tillbaka nu.
 
Ja det är nog bra men vad är meningen med senaste inlägget istället för att ha kvar senaste inläggen. Märk skillnaden i inlägg och inläggen.
Den ordinarie knappen är ju inläggen!
 
Mikael_L
Det ska inte vara lätt att heta Per Eskilsson ... :D ;)


edit:
"Bevakningar" sen följt av "senaste inläggen" är de knapparna jag använde mest förut, så de vill jag givetvis ha.
"kategorier" var inte heller så dum.


edit2:
Men detta går att leva med, jag kan ju alltid trycka bevakningar för att åka tillbaka till bevakningsindex var jag än befinner mig, och då finns ju alla möjliga knappar där.
Det finns trots allt forum som är mer svårnavigerade.
 
Redigerat:
Men när man läst en tråd och vill gå tillbaka och se vad som hänt under tiden man läste så vill åtminstone jag se de senaste tillkommande inläggen inte bara det allra sista inlägget. Det trodde jag var meningen med den knapp som finns sen tidigare men nu har man istället skapat en helt ny funktion.
 
oceanis skrev:
Det trodde jag var meningen med den knapp som finns sen tidigare men nu har man istället skapat en helt ny funktion.
Funktionen "Senaste inlägget: 19:19 Arv Hus köpa ut Bror" har funnits i många år så särskilt ny är den inte.

Senaste inläggen finns förvisso fetmarkerat under "A-Ö" (men det är ju ett klick bort och inte särskilt synligt).
Blir ni nöjdare om vi lägger till "Senaste" till vänster om "Bevakningar"? oceanis, Mikael_L, KnockonWood och Bo.Siltberg verkar vilja ha en sådan länk. Medan huggan och thomasx hellre vill ha en Obesvarade-länk. hsd vet jag inte vad du vill ha.
 
Redigerat:
"Senaste Inläggen" hade varit trevligt att ha nu när den trevliga listen med alla praktiska genvägar är borta, synd att man vill göra det sämre.. Nu är man ju tvungen att bläddra upp i senaste inläggen listan igen, förstår inte anledningen till att ta bort den?
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.