1: 2008

Har köpt en bonngård som vi håller på att renoveras för fullt. Timmerhuset håller på att rivas till "stommen", så när jag ska börja bygga upp allt igen, hade en Makita varit super.
 
Svar 1: 2008

Önskar en skruvdragare till husprojektet som påbörjas i sommar. Ska jag lyckas borra i all betong krävs ordentlig utrustning, så därför hade den varit perfekt för mig!

Mvh Johan
 
Rätt svar är september 2008, jag vill gärna vinna för min nuvarande maskin fungerar dåligt och eftersom min fru studerar så lever vi bara på min inkomst så vi har inte råd att köpa en ny. Jag har lovat min femåriga son att bygga en häftig lådbil, så jag behöver verkligen en ny maskin
 
Svar: 2008.

Motivering: Jag använde en Makita skruvdragare i mitten på 80-talet när jag jobbade som rörmokare. Trots att det är många år sedan minns jag väl hur stark och robust denna maskin var. Jag har sedan dess använt Metabo, Hitachi, Bosch, Black & Decker m.m. med blandat resultat. Det vore verkligen roligt att få sätta en Makita på prov igen och så att säga få cirkeln sluten. :)
 
1) 2008
Med många 12-timmars arbetsdagar ute på vårt lilla timrade torp, så behöver jag en borrmaskin/skruvdragare som pallar lika länge!
 
Svaret på frågan är: Nr 1, 2008.
Motiveringen kommer här:
Då min gamla Skil-maskin börjar få dålig batterikapacitet efter ca 15 år, så skulle en ny Makita sitta som en smäck inför sommarens projekt.
 
1, år 2008.

Motivering, för att en Makita är en Makita! Den skulle komma till pass för en diverse projekt för en lång tid framöver.
 
Redigerat:
nr 1. 2008
Jag har en fungerande makita 9.6v 6095D ca 25 år, men den börjar att tröttna och skulle behöva uppgraderas till den här nya skapelsen för att klara sommarens nya projekt på huset.
 
Hej,
Det är svarsalternativ 1 (2008).
Jag behöver vinna denna skruvdragare så att jag med egna ögon kan se att det inte är en borr som det ser ut som på bilden.? Jag behöver bägge delarna i mitt nya singelliv, men blir glad vad det än är!
 
Svar 2008. Är grymt nöjd med min skruvdragare makita som jag byggt 2 hus och 2 garage med. Men även en makita har en gräns (tror jag) därför vore det grymt att kunna ha min gamla maskin som reserv. Och den nya till dagligt bruk. Det som man verkligen kan ha den proffs maskinen till!!!
 
Svaret är (ganska uppenbart efter 16 sidor) 2008!
Jag brukar aldrig delta i sådana här tävlingar, och bläddrade även förbi den här först. Men så tänkte jag att en Makita skruvdragare, det vill jag ju verkligen ha. Så min motivering är helt enkelt; för att jag verkligen vill ha en!
 
Svarar 1. 2008
Motivering: Äger en Makita borrhammare som jag är otroligt nöjd med. Testar gärna denna skruvdragare.
 
Svarsalternativ 1: 2008 är rätt.

Bygger nytt badrum och börjar skruva våtrumsvägg med 15 mm plywood och utanpå det 13 mm Humidboard om ett par veckor. All hjälp uppskattas!
 
Svar 1: 2008

Då mitt fäbodsställe ingen el har en Makita med suverän kapacitet skulle rädda sommarens projekt.
 
Svar Nr1 - År2008

Min gamla Dewalt maskins batterierna är förstörda och det skulle sitta fint med en ny maskin nu när vårens projekt ska sättas igång.
Som ny uteplats och staket ska byggas.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.