Peltor lurarna är riktigt bra. Men som hörselskydd är dom inga höjdare. Vet inte hur mycket dom dämpar men kan inte vara mycket.
Är dom värda pengarna. Om man har ett jobb där man pratar viktiga samtal då och då och inte vill bryta det man gör så JA då är dom det. Zekler även har liknande lurar om det ena är bättre än det andra har jag ingen aning om.

Jag jobbar själv och det är verkligen obeskrivligt trevligt att ringa polarna när man står och gör tråkiga saker och bara snackar skit det blir som en arbetskamrat.

Pär
 
  • Gilla
Alex Höglund
  • Laddar…
Om någon är prenumerant på råd och rön. Kan man då lägga upp testet på borrmaskinerna. Skulle vara kul att se hur dom testat.
Råd och rön har varit bra men i dag är dom inte oberoende (vad jag förstått) och då blir det inte pålitligt tycker jag.

Pär
 
T
Kärcher MV6 Premium kostar för tillfället 1999 kr på Jula!
 
10% på hela sortimentet idag, hos www.conrad.se med rabattkod: deal10
 
Mikael_L
På Bauhaus i Uppsala låg idag denna AEG sänksåg inkl en skena för 2995:-
(Skenan är i kartongförpackningen till höger, inte den korta under sågen)
Jag antar att det är endast ett ex, demoex kanske.
Men jag tänkte att jag kan tipsa här, även om den ev redan är såld.
aeg-ts55.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Klubbdag på K-rauta 20% på hela butiken den 26:e Mars
 
Hos www.conrad.se får man idag 10% med denna kod: BARAIDAG10
 
Harald Nyborg öppnade en ny affär i Alingsås idag. ca 50% av på öppningserbjudandena.
 
S
Mattias_Jo1 skrev:
Klubbdag på K-rauta 20% på hela butiken den 26:e Mars
Jag var dit igår kväll. Mycket kunder och personalen verkade ha haft en tuff dag men det inte trångt bland verktygen...
 
P
Gärdin & Persson har maskin kampanj nu och 20% på alla tillbehör, gäller mellan 14-24 april

Dom har bland annat Festools MFT/3 bord till ett riktigt fint pris, har jag inte redan haft ett så ha jag köpt ett där!

http://www.gardinpersson.se/
 
Redigerat:
  • Gilla
ullberg och 2 till
  • Laddar…
Klämt på MFTn några ggr men alltid tyckt det varit för dyrt, men nu är det ju nästan överkomligt...
Får kanske skjuta upp inköpet av OF1010an några veckor...
 
Jävla tråd...!

Nu blev jag 5560 riksdaler fattigare men ett par Festoolprylar rikare. En MFT (tack pleqtiz!) och en set forstnerborr nu när man ändå var i farten... :|
 
  • Gilla
sirlongfellow och 1 till
  • Laddar…
Även här blev det att klicka hem ett MFT.
Den här forumdelen har dåligt inflytande på min plånbok.. :)
 
  • Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
P
Haha trevligt :) jag själv klickade hem någon Makita makpac bits kit historia, har visserligen många sådana bitslådor nu :surprised: men samlar man på dom så :) GP har förövrigt grymt snabb frakt(om dom nu har varan i lager), beställde igår samtidigt som jag postade här, och jag fick nyss sms avi att den finns att hämtas hos mitt ombud (y)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.