Svar:X

Motivering:
Vi är mitt uppe i vårat dröm bygge (klart om 1 månad). Vi har valt bort centraldammsugare för just en robot dammsugare. Tänk att få överraska min fru med en Samsung dammsugare! ;)
 
Svar: X. Att du med hjälp av en laserpekare kan peka ut platser som du vill att roboten ska städa direkt

När jag har gjort rent huset in i minsta vrån
finns där snart damm igen, det känns som ett hån.
Fast jag med dammsugaren sliter och kämpar
är strax dammet tillbaka och mig förolämpar.
Att hålla huset rent tar så mycket av min tid
att om jag ska ha någon chans i denna ojämna strid,
krävs att jag får hjälp av avancerad teknologi.
Med en Samsung Powerbot kan jag äntligen bli fri!
 
Svar: x
Frugan säger alltid att jag är känslokall som en robot, hade behövt någon i hemmet som förstår mig.
 
X. Att du med hjälp av en laserpekare kan peka ut platser som du vill att roboten ska städa direkt
Jag och min sambo har en ständig strid om vem som ska lägga på dammsugning sin tid,
jag har blivit less på allt tjafs gnäll och stress,
och jag ska inte ljuga men jag har bestämt mej för att sluta suga
 
Svar: X

Ensamstående pappa med fyra barn. Behöver jag verkligen förklara varför jag behöver den? Nej, tänkte inte det. ;-)
 
Svar: X

Motiveringen: Snacka om bra komplement till dammsugningen, det skulle vara urskönt att komma hem och slippa tex gruset i hallen eller smulorna på köksgolvet utan större ansträngning.
 
Svar:.
Att du med hjälp av en laserpekare kan peka ut platser som du vill att roboten ska städa direkt.

Motivering :
Efter att ha svurit länge över två usla Electroluxdammsugare som hela tiden går sönder behöver jag nu skaffa en ny BRA dammsugare.
Har tittat på robotdammsugare men inte vågat ta steget ut. Är de så bra som man hoppas på?
Med två barn, två katter och en hund behövs det daglig dammsugning på vissa ställen.
Tänk om en robot kunde fixa skiten så slapp jag att tänka på den biten!
 
Rätt svar är X.
Som ensam pappa i ett stort dammigt hus med två små vilda pojkar varannan vecka är alla tidsbesparande maskiner av godo. Det är ju faktiskt roligare att leka med barnen än att dammsuga :)
 
Svar: X

Med nyfödda tvillingar och en hund som verkar ha en inbyggd pälsfabrik så drunknar vi snart i pälsbollar.
Hade varit super att kunna slippa dammsugningen och lägga den tiden på att mysa med kidsen istället.
 
Svar: X

Efter att ha provat ett par billiga robotar som alltid har resulterat i att jag återvänt till den traditionella modellen, så vore det skönt att kunna testa och få uppleva skillnaden mellan den billiga skit jag köpte och en toppmodell.
 
Svar: X. Att du med hjälp av en laserpekare...

Att dammsuga är det tråkigaste som går att göra, lite tekniskt hjälp vore trevligt.
 
X

Jag är nog mest fascinerad över laserpeksfunktionen. Kunna sitta i soffan och leka militär där man markerar området för missiler. Sen kan ju katterna få tävla med damsugaren: Vem tar pricken först?
Undra om den får krupp om jag sätter igång en discolaser som sprutar ut laserpunkter?
Jag ser bara möjligheter med denna dammsugare. Möjligheter där jag bekvämt kan leka med städningen.
 
Svar: X.
Motivering: Som nybliven pappa som trodde att han skulle hinna med allt så skulle en dammsugare av denna kaliber göra stårdåd milt sagt!
 
Svar: X

En Powerbot VR9000 i vårat hem skulle innebär mer tid för nya projekt och renoveringar vilket bidrar till mer inlägg och projekt på Byggahus.se!
 
Svar: X


Motivering:
Att slippa en av sysslorna hemma och få mer tid över för familjen motiverar en robotdammsugare mer än nog.

Sedan att Samsung Powerbot VR9000 dessutom är snygg och har kul och bra funktioner gör inte saken sämre heller, det gör den här modellen till ett självklart val.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.