Jag gillar inte salt så jag brukar nöja mig med att skotta rent och därefter ta några tag med en piasavakvast. Det blir soprent (höhö). Jobbigt? Javisst, men så ser jag det som träning och allmänt välbefinnande snarare än något slitsamt.
Annars kan man ju vara kreativ och låta avloppsrör och annat gå en liten omväg via uppfarten kanske för att plocka lite spillvärme..
Annars kan man ju vara kreativ och låta avloppsrör och annat gå en liten omväg via uppfarten kanske för att plocka lite spillvärme..
Jo men det blir också skitrent😛😛😛tensiden skrev:Jag gillar inte salt så jag brukar nöja mig med att skotta rent och därefter ta några tag med en piasavakvast. Det blir soprent (höhö). Jobbigt? Javisst, men så ser jag det som träning och allmänt välbefinnande snarare än något slitsamt.
http://www.fiskars.se/var/fiskars_e...0-41-eng-EU/145020-Snow-Light-Snow-Pusher.jpg
Innan jag köpte slunga så hade jag en snösläde och den lämnade alltid en del snö kvar hur man än försökte, som sedan byggdes på vartefter snön kom under vintern. Men grannar med snörakor lyckades få bort det mesta, har aldrig testat någon snöraka själv.
Innan jag köpte slunga så hade jag en snösläde och den lämnade alltid en del snö kvar hur man än försökte, som sedan byggdes på vartefter snön kom under vintern. Men grannar med snörakor lyckades få bort det mesta, har aldrig testat någon snöraka själv.
Då får man vara snabb innan det fryser påjojjeblom skrev:
Ganska exakt en sådan vi har. Det funkar väldigt bra. Det blir beroende på snö väldigt lite kvar, men det tar jag som sagt med piasavakvasten.jojjeblom skrev: