Schmid är de jag normalt brukar beställa Festool från så de har även jag mycket goda erfarenheter av. De brukar även skicka med lite små presenter när man shoppar loss.

Frun är delägare i firman så det blir avdragsgillt. ;)
 
Nu är det suddat lite som blev väl ovidkommande. Åter till verktyg till bra pris.

//mod
 
Mikael_L
Eftersom jag själv vurmar kraftigt för 3/8" storlek på hylsnyckelsatser. 3/8" räcker gott för de vridmoment vi hemmamekare behöver till bilar, gräsklippare och hus. Men då blir verktygen smäckrare och smidigare och kommer åt bättre.

Så då vill jag puffa denna Kamasa-sats från Jula, för 899:-
http://www.jula.se/catalog/verktyg-...ndade-hylsnyckelsatser/hylsnyckelsats-141043/
Personligen väljer jag denna 8 dagar i veckan före de Bacho-satser som finns på flera håll för ungefär samma pengar.

Mekar man mest med typ huset och cyklar och inte vill lägga lika mycket pengar så kan denna 3/8" + 1/4" för
399:- säkert fungera bra.
http://www.jula.se/catalog/verktyg-...ndade-hylsnyckelsatser/hylsnyckelsats-140010/
 
engs
De har 20% på allt på http://www.tretti.se/tag/julfest idag.
Finns kod som man ska ange för att få rabatten.

Vet inte vad de brukar ha för priser på just verktyg i vanliga fall.
Är väl inte deras huvudinriktning, men har det vanligaste.

Inte ett verktyg men slog till på en luftavfuktare till tvättstugan / källaren.
 
Bauhaus har 20% rabatt på blå Bosch.
Dom bästa julklapparna köper man till sig själv :)
 
  • Gilla
jan_banan
  • Laddar…
Tack för tipset, det blev en blå gersåg :)
 
Visste inte ens att Bauhaus hade blå Bosch? Gäller det alla varuhus? Har bara sett de gröna maskinerna här i Norrköping.
 
Jag visste inte heller att dom hade blå Bosch i varuhusen, har inte sett dom i Uppsala när jag bodde där.
Men internet finns i dom flesta städer och byar :)
 
GCM 8 SJL är slut på Bauhaus hemsida.
Så slipper fler än jag gå in och titta :-/
3.100:- är ju annars väldigt prisvärt.
 
Tekidon skrev:
Jag visste inte heller att dom hade blå Bosch i varuhusen, har inte sett dom i Uppsala när jag bodde där.
Men internet finns i dom flesta städer och byar :)
Jag vet inte hur det ser ut på andra ställen, men i malmö har dom gömt de blåa boscharna i en helt egen hörna längst bort förbi kassorna. Långt från de övriga verktygen. Tror de kallar det för företagsavdelning. Har ofta funderat på om man behöver ett företagskort eller nåt för att handla dom grejorna. De har även en del andra saker där förutom blå bosch.
 
Hoppas Bauhaus börjar ta in Festool också. Det har Bauhaus i Tyskland iaf. Tänk att åberopa prisgarantin :D
 
  • Gilla
Kromo och 1 till
  • Laddar…
Har letat efter en Festool sänksåg och tänkte beställa på nätet, men för att få känna och klämma lite så åkte jag in på Bygma och frågade vad dom tog för den där.
Dom hade kampanj nu på TS55 + 2st 1400s skenor, två tvingar och ett skarvstycke för 5550kr inklusive moms.
Så det blev att köpa lokalt istället för på nätet!
 
  • Gilla
vanpire och 1 till
  • Laddar…
Bra pris!
Tänk på att du bör ha 2 skarvstycken.
 
såg att Ica maxi hade blå bosch med dubbla batterier i låda för 1495, samma maskin som förra året, tyvärr bara 10mm chuck
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.