Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Har flera gånger senaste veckan försökt komma in via tapatalk utan resultat.
 
Då håller jag tummarna på att det blir löst snart.
Trist att inte kunna kolla sidan på ett bra sätt ifrån mobilen.
 
hsd
tapatalk fungerar ej på byggahus
säremot fungerar det på andra forum
 
Hur går det, känns som att det drar ut på tiden att fixa det här... :confused:
 
Ja, detta är jättemärkligt!
Nästan lite "hycsh hysch"...
Hur svårt skulle det vara att stämma av om hur det går, åtminstone varannan dag?
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
Någon form av officiell feedback från Byggahus hade ju varit kul tycker jag. Då BH gissningsvis betalar för vBulletin samt brandad Tapatalkapp borde de ju rimligtvis kunna få besked från leverantörerna när problemet är löst?
 
Mikael_L
Dalbotös skrev:
Stämmer säkert, jag tackar och tar emot hjälpen att överkomma Byggahus-beroendet. Mobilsajten är helt ointressant för mig personligen så de senaste dagarnas byggahustorka under arbetstid har lett till klart minskade besvär. :)
Och ökad produktivitet antar jag. Ja om du nu inte ersätter den frigjorda tiden med andra slags undanflykter då. :)
 
Nej jag har förståelse för att folk har saker att göra, men nån tid över för att lämna info om hur det går eller när det beräknas vara löst eller bara nånting.. är inte för mycket!
 
Ursäkta att vi inte svarat tidigare. Barnen har höstlov och jag försöker vara ledig denna vecka. Därför får ni svar först nästa vecka.
 
  • Gilla
Nyfniken och 2 till
  • Laddar…
Mikael_L skrev:
Och ökad produktivitet antar jag. Ja om du nu inte ersätter den frigjorda tiden med andra slags undanflykter då. :)
Inte ett dugg ökad produktivitet, mitt jobb innehåller många korta väntetider per dag, från ca 10 sekunder upp till någon minut då jag väntar på att maskinerna skall utföra en beräkning innan jag kan fortsätta. Numera har jag stenkoll på Twitter istället. ;)
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Hur värderas mängden inlägg och aktiva diskussioner på forumet rent ekonomiskt? Ett antal av de trådar jag följer har stagnerat i aktivitet i samband med att Tapatalk/BH-appen blockerats. Finns det inte risk att rent ekonomiskt lida skada av att användare hittar annat att förströ sin tid? Användare som sedan kan vara svåra att locka tillbaka i samma omfattning?

Hade jag driftat en site en hundradel så stor som Byggahus och råkat ut för driftproblem hade semestrar fått stryka på foten :)
 
  • Gilla
FredrikR och 6 till
  • Laddar…
breakman skrev:
Visst kan jag stå ut med mobilsidan ett tag, det jag _inte_ står ut med är att jag inte kommer till första olästa inlägget. Kollar jag inlägg via bevakningar eller senaste så kommer jag till sista inlägget, bläddrar jag istället via varje avdelning så landar jag åt första inlägget.

Missar jag något som finns i Tapatalk och vanliga sidan men inte i mobilversionen...? :mad:
Från och med nu kan du ändra så att du kommer till "första olästa". Se här hur man gör:
http://mobil.byggahus.se/forum/information-feedback/245796-byggahus-4-7-1-a.html
 
AndersS skrev:
Ni gör det bra och är lyhörda för synpunkter, sedan kan man inte lösa allt.
Nu syns "Olästa" som en flik under Forum istället för "Deltagit".
 
Ja det suger verkligen.
Har knappt varit inne sen det hände.
Sen så fungerar inte mobilsidan nåt vidare.
Det lustiga är ju att Tapatalk fungerar i andra forum.
Har dom glömt att betala räkningen? :D
 
Redigerat:
Kanske är det vi som är säkerhetsluckan? :eek:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.