Blev så inspirerad att jag skickade redan inlägg men glömde att skriva svaret till tävligen :)

Svar: 5 liters volym
Motivering: fyller år i oktober
Tack Electrolux för att ni förverkligar drömmar!
 
Svar: 5 liter

Motivering: [video=youtube_share;tSiy4jr4SRU]http://youtu.be/tSiy4jr4SRU[/video]
 
Svar 5 liter

Jag behöver verkligen en ny dammsugare, men har inte kunnat bestämma mig för vilken jag ska köpa. Denna skulle hjälpa mig ur mitt dilemma!

 
Svar: 5 Liter

Nu när skilsmässan stundar inom kort
måste ändå skiten bort
Men att dela på en dammsugare blir svårt
vore skönt att slippa tvista om allt som är vårt
En ultra one quattro får väldigt gärna flytta in
en dammsugare som skulle bli bara min
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Svar: 5l

Med en gammal dammsugare som inte suger och mest framkallar ilska vore det roligt att vinna en dammsugare som faktiskt gör rent och underlättade livet här hemma.
 
Svar 5 liter.

Frugan blev kompis med en säljare hos en konkurrent till Electrolux och blev pålurad en av deras toppmodeller och våran gamla hederliga Electroluxdammsugare får sköta rengöringen på fritidshuset i stället. Jag vill ha en Electrolux hemma också. Det ska vara som det alltid har varit. Även om vi fick konkurrentens dammsugare till ett bra pris så är det för mycket pengar för att bara köpa nytt.
 
Jag byggde ett hus, slipade mitt trägolv, glömde sätta på spånpåsen på golvslipen, använde min dammsugare istället, körde sönder den på grund av allt damm, inredde huset för mina sista pengar, sa upp min lägenhet, lånade grannens dammsugare när jag flyttstädade och vägrar nu köpa ytterligare en budgetmaskin som låter mer än den suger. Istället sopar jag tills pengarna finns. Det hade varit skönt att slippa sopa.
 
svar 5L

Motivering: Den matchar ju kärringen!!

Och tror att sambon skulle bli supernöjd om jag vinner en ny dammsugare åt henne ;) och börjar ändå bli dags att köpa ny
 
Svar: 5 liter

Motivering: Min gamla suger... :(
 
Svar: 5 liter

Förra året hade jag sönder sambons älskade Elextrolux Silence när jag lånade den till bygget. Fick köpa en ny såklart, vit denna gång som hon älskade. Samma dag vi fick hem den skulle jag bara.. Och lyckades bränna av slangen med 500w bygglampan, som sedemera är silvertejpad. Hade behövt denna damsugarn för att ta mig upp på plus igen..
 
Svar: 5 liter

Den 1 december flyttar vi till ny lägenhet med nyoljade parkettgolv. Vår nuvarande 13 år gamla maskin har hjälpt till mycket men med dåligt munstycke som riskerar att repa golven samt halvtrasiga filter så skulle en ny dammsugare av högsta kvalitet var mycket uppskattad.
 
Svar 5 liter
Det vore bra med en bra dammsugare har för närvarande en Ergopido som inte klarar allt
 
Svar: 5 L.

Vår nuvarande dammsugare är ett gammalt skränigt arvegods, det går inte ens att hitta passande påsar till den, så vi får köpa universal o klippa till för att den ska passa påsinfästningen. Den låter dessutom som ett reaplan, borstarna i munstycket är slut så den repar golvet, fastnar i alla hörn o på minsta lilla tröskel, blåser massa damm omkring sig, men vi har inte råd att köpa nån ny. En ny tyst, effektivare och miljövänligare dammsugare på Electrolux skulle göra städningen betydligt trevligare och roligare! :D
 
Svar: 5 l volym

För tre år sedan flyttade vi in i vårt nya hus, vi var glada husägare och köpte på oss massa nya prylar för att inviga vårt hem. Problemet är att byggdam och andra saker gjort att dammsugaren börjar sjunga på sista värsen. Det känns lite tråkigt att den inte levererar den kraft som man kan förvänta sig.

Det vore magiskt att få hem ett vilddjur som hjälper till att hålla damråttor borta.
 
Svar 5 liter

Med 3 hundar finns det ingen möjlighet att damsuga för offta :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.