Hej, Det var enkelt. Valde 2 zoner och skrev in antal m innan släpp på varje och vilken procentsats på varje. Enda kruxet är att den går väldigt nära laddstationen när den rundar den, så det blev lite ombyggnad av huset runt laddstationen. Som beskrivet här ovan, om den inte klarar att haka på så åker den runt och simulerar klippning med tallriken stillastående :)
 
R
Något nytt om uppdateringen?
 
peternicklas
Ingenting, helt tyst från Italien!
 
R
Läge för påminnelse mail? :D
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
peternicklas
Ryssi skrev:
Läge för påminnelse mail? :D
Har inte fått svar på de 2 senaste. Jag vet varför men inget jag kan skriva om här.
 
Något positivt eller negativt att du inte fått svar då?
 
Har inte besökt forumet på ett tag av den enkla anledning att min maskin funkar klockrent utöver de finlir som vi redan vet om. Mekaniskt 100% så långt. Dock finns alltid önskningar.

Ett enkelt sätt att switcha mellan olika scheman - hög, medel och låg intensitet. Exempel: om jag varit borta ett par dagar med klupp avstängd så vill jag att den skall gå dygnet runt i ett par dagar, då måste jag programmera om mitt schema vad jag kan förstå. Det vill jag inte.
 
  • Gilla
nissenhj
  • Laddar…
peternicklas
Fick idag svar från Worx, min kontakt på produktutvecklingen finns inte längre kvar på företaget. Detta är då en orsak till att det har varit så tyst. Senaste version är 0,64 enligt supporten. Dock så löser den inte några av de problem som en del har med M 2.0. Återkommer om jag får mer info. Finns inte någon mening med att kontakta supporten i detta då de inte vet mer än detta.
 
peternicklas skrev:
Fick idag svar från Worx, min kontakt på produktutvecklingen finns inte längre kvar på företaget. Detta är då en orsak till att det har varit så tyst. Senaste version är 0,64 enligt supporten. Dock så löser den inte några av de problem som en del har med M 2.0. Återkommer om jag får mer info. Finns inte någon mening med att kontakta supporten i detta då de inte vet mer än detta.
Någon som har version 0.64 i sin maskin?
 
  • Gilla
breakman
  • Laddar…
peternicklas skrev:
Fick idag svar från Worx, min kontakt på produktutvecklingen finns inte längre kvar på företaget. Detta är då en orsak till att det har varit så tyst. Senaste version är 0,64 enligt supporten. Dock så löser den inte några av de problem som en del har med M 2.0. Återkommer om jag får mer info. Finns inte någon mening med att kontakta supporten i detta då de inte vet mer än detta.
Fick du något svar angående att vi själv skall kunna få uppgradera våra maskiner?
Vet du vad som är nytt i version 0.64 jämfört med 0.50? Zon indelningen bättre?
 
peternicklas
nissenhj skrev:
Fick du något svar angående att vi själv skall kunna få uppgradera våra maskiner?
Vet du vad som är nytt i version 0.64 jämfört med 0.50? Zon indelningen bättre?
Han bekräftade att den kommer att läggas upp på deras hemsida. har frågat när, men inget svar.
Tror inte det är så stora skillnader mellan dem. Kanske pinkoden är fixad men inget om klunket i motorerna, det ligger i 0,71.
 
R
Inte hört klunkandet i hjulmotorerna efter att ha uppdaterat till 0.61 som finns i att hämta i en tråd här
 
peternicklas
Ryssi skrev:
Inte hört klunkandet i hjulmotorerna efter att ha uppdaterat till 0.61 som finns i att hämta i en tråd här
Konstigt, för det är inte åtgärdat förrän i version 0.71. Detta är ett av de problem som supporten försöker att få fram en uppdatering till.
 
peternicklas skrev:
Konstigt, för det är inte åtgärdat förrän i version 0.71. Detta är ett av de problem som supporten försöker att få fram en uppdatering till.
Det klunkande ljudet har jag haft två gånger i somras, sedan har det försvunnit!?
 
peternicklas
nissenhj skrev:
Det klunkande ljudet har jag haft två gånger i somras, sedan har det försvunnit!?
Har det i min till och från. Är bekräftat från Italien att det är ett mjukvarufel. Vilken version har du? Jag har 0,50
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.