2. 25 centimeter

Jag vill få lön för mödan i grödan helt enkelt.
Black & Decker STC1820CM gör det gräsplättlätt! :p
 
Svar 2 25 cm.
Med ett nytt hus och början på en helt ny tomt, just nu har jag 2 kvm gräs på tomten känns det som att STC1820CM är det ultimata verktyget för mig under året och framåt att hålla i ordning på kommande gräsmatta och planteringar.
 
Svar: 25 cm
Perfekt maskin för vår villaträdgård med mycket rabatter och kanter man behöver ta hänsyn till. Så jag hoppas naturligtvis att jag vinner den.
 
Svar 2, 25 cm

Kantstenar finns det gott om här hemma,
att klippa snyggt runt dom är en annan femma…
Trimmern har lixom sagt upp sig totalt,
resultatet blir på något sätt katastrofalt!
Vinner väldigt gärna första pris,
så jag kan snygga till trädgården på alla vis!
 
Vi håller på att bygga nytt hus och börjar från noll, dvs utan ett enda verktyg till trädgården.
 
Fråga: Vad har STC1820Cm för klippbredd? 25 cm!

1. 20 centimeter
X. 22 centimeter
2. 25 centimeter Rätt svar!

Med STC1820Cm hinner jag allroundtrimma,
klippa och sätta perfekt fräs på gräsmattan
till århundradets gardenparty inom en timma!




 
Redigerat:
Svar 2 25cm

Då första grässtråna kom upp på nya gräsmattan i helgen kommer det snart att behövas en bra gräsklippare
 
Motivering: Ska bygga hus i år och bli husägare för första gången i mitt liv, och inser att oj vad många maskiner jag kommer att behöva köpa...eller kanske det räcker med en?
 
Svar: 2. (25 cm)
Vilken fantastisk maskin
Den skulle göra trädgården fin
En sån vill jag ha
Då mår jag bra

Susan Jirbrink
Skarpavägen 24
148 95 Muskö
 
M
2. 25 cm

Har en jonseredröjare som går bra och en klippo i fint skick
kanske behöver jag en backup att plocka fram i ett kick
med det kan nog bli för mycket för en Black & Decker,
så hellre att någon annan vinner den som tycker att den räcker.
 
Redigerat av moderator:
Svar: 2. 25cm
Hej jag har tröttnat på min pappa som inte kan klippa rätt med sin gräsklippare från 90talet som är lika stor som datorerna från samma era. Han klipper sönder alla blommor som jag planterar, antingen blir det en ny gräsklippare för glasögon har han redan.
 
Svar 2 - 25 cm

Motivering: Maken lyckades i förrgår med konststycket att stå med en avsliten "startmojäng" i handen och gräset blev klippt igår endast tack vare gulliga grannar som vågade sig på att låna ut sin klippare till oss. Kantklippning har känts som överkurs på vår böljande tomt, men kanske kunde bli grundkurs om vi hade en sådan smidig klippare :)
 
svar: 2. 25 centimeter

JAg skulle vilja vinna detta till min mamma som har en stor trädgård som hon måste ta hand om och hennes gräsklippare sjunger nog på den sista versen. ;)
 
Svar: 2

Vi har nyligen köpt en tomt där vi ska bygga vårt drömhus. Tomten är belägen på en gammal ängsmark...
Finns det någon bättre utmaning för denna maskin än att få ordning på dessa vildvuxna gräsrötter. Kan tänka mig att skriva en ordentlig utvärdering av maskinens framfart på något aktuellt forum.
 
Svar: 25cm.

Har lovat morsan att ta hand om hennes trädgård i sommar. För hinna med mitt jobb och trädgårdsarbete behövs nått rejält inte henne sketna gräsklippare :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.