Svar: 2, 25 cm

Både jag och trädgården behöver komma i trim...
 
25 cm

vilken suveränt smart klippare. Klippa o trimma samtidigt är ju helt enkelt genialt.
 
Svar: Alternativ 2.

Efter flera års letande och väntan på det rätta huset har jag äntligen hittat mitt drömhus. Lagom stort för en ensam tjej med en stor trädgård på 3000 kvadratmeter varav större delen gräsmatta. Då huset är i behov av renovering bor jag just nu och säkerligen några år framöver på en byggarbetsplats men har en enorm drivkraft att få det som jag vill ha det =). Det kommer kosta mig både tid och pengar i sommar. Att vinna denna kombinerade grästrimmer/klippare skulle underlätta mitt arbete oerhört och säkerligen sprida ett leende hos mig av tanken att slippa svära och oroas över en begagnad gräsklippare som strular.
 
Svar: Alternativ 2, dvs 25 cm.

Jag tror att detta är den perfekta kompletteringen till min nyinköpta robotgräsklippare.
 
Svar: 25 cm
Tack och lov, ingen infarkt, gräsklipparen hörs starkt. Så brukar jag ofta tänka, jag vill ju inte bli änka. En gammal skruttig maskin, livsfarlig och inte heller klipper den gräsmattan fin. Den borde snarast till gräsklipparhimlen gå och vi en ny få.
 
Svar:2 25cm

Nyflyttad till hus som sig bör, pengar till sådd och jord inväntar sin skörd.

Med en klippare från B&D i vårt förråd, säkerställer vi snyggt gräs på vår gård.

Gör nu familjen min glad,
Så skall jag skrika från stad till stad,

Om alla klipp som vi funnit,
Efter att denna tävling vi vunnit!
 
J
Svar: 2 (25 centimeter).

Jag skulle ge bort klipparen till mina gamla föräldrar (75 & 80 år gamla). Dom bor i ett radhus med gräsmatta på både fram- och baksida och använder en gammal handjagare, så den här klipparen skulle passa dom perfekt. Den verkar ju otroligt smidig och lättanvänd och jättebra med trimmern för att klippa runt rabatter och närmast staketen mot grannarna, där dom annars har svårt att komma åt.
 
Svar 25 cm

Min mormor skulle behöva denna klippare då hon klipper gräsmattan med en trubbig kökssax...
 
Svar Nummer 2 - 25cm
Jag bor i ett radhus och lånar föreningens gräsklippare och det uppskattas inte.
Detta skulle vara fantastisk att få en kombinerad och smidig maskin.

Sen har jag tvillingar så man vill ju kunna ha gräsmattan underhållen hela tiden
 
Hej!

2. 25 centimeter

Denna vore toppen till vår lilla "miniträdgård!" Vi håller just på att gräva och förbereda för nytt gräs då vi tröttnat på det gamla dåliga gräset. Runt om har vi kantrabatter. Då vi bor litet och har ytterst lite förvaringsmöjligheter vore denna trimmer/klippare helt idealisk!
Vi har en liten gammal ärvd sladdgräsklippare, men den har nu gjort sitt och vill inte längre klippa. Kanterna brukar jag ta med vanlig hushållssax när jag kan och orkar för rygg mdm.

Så denna Black & Decker, vore käck & läcker! ;)

Hälsningar
Annelie O
annelieolssonss@gmail.com
 
Svar nr 2. 25cm.

Tänk så snopen jag blev
När jag ut i vår carport klev
Tomt så långt ögat når
Av vår gräsklippare syntes inte ett spår
Den hade fräckt blivit stulen
Bara veckor innan julen.
Nu den vildaste mattan är vår
Och de längsta stråna till öronen når
Snälla rädda oss från grannens onda blick
Vi skulle bli så tacksamma om vi denna maskin fick!
En underbar skapelse från Black&Decker
Kan åter göra vår matta gräsligt läcker!
 
Rätt svar: 2, 25 cm

Vi anlägger just nu en helt ny villatomt till vårt nybygge, och inser att vi med 9 meters höjdskillnad får en riktigt besvärlig tomt att sköta. En sån här maskin skulle underlätta kraftigt vad gäller all klippning i slänter och intill stenmurarna vi bygger upp!
 
Svar: 25cm. Vi kommer att flytta till ett nytt hus snart med en trevlig gräs varvet som behöver underhåll. Detta är en perfekt sak för oss att ha och använda. Min man kommer att bli mycket glad om vi vinna det här.
 
Svar 2: 25 cm klippbredd

Motivering:
Min gamla trimmer öronen spräcker,
synen av min gräsklippare förskräcker,
och lusten att jobba släcker.
Den kombinerade Grästrimmern/klipparen STC1820CM verkar urläcker,
Tänk vilken lycka att få en vinst från Black and Decker!
 
Rätt svar är 25 cm.,, alt. 2.
Visualisera underbar gammal mormorsträdgård, rosor, pioner, lagom charmigt stökiga rabatter och buskage, 4000 kvadrater med härlig växtlighet, sen, ser ni min sambo i sin trädgårdstraktor, modell hälla bly ersättning i tanken, som inte har ngn plåt kvar för gräs sprutet och har noll gehör för att jag ber honom vända det bort från rabatterna, den har klippen i mitten så den presicionsklipper inte direkt, har dräpt ett antal bärbuskar pga glapp i styrningen och vid minsta ojämnhet i gräsmattan så tuggar den i sig allt och lämnar jordfläckar som blir lergropar vid regn.
Så STC1820CM från Black & Decker så skulle alla bli gladare, miljön, jag, rabatterna, gräsmattan,,, och sambon - happy wife = happy life :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.