2. 25 cm

Klipper över sluttningar och ojämnheter som smör, ett verktyg för proffs som sig bör. Kraftfull och stark precis som jag, kom igen Black & Decker - gör min dag!
Denna maskin skulle verkligen känna sig som hemma på min stökiga naturtomt!
 
Rätt svar är alternativ 2 dvs 25 cm klippbredd

Bor där jag vill i torp på landet med gräsmatta, buskar, träd, rabatter och kompost. Min 80+-årige vän klipper gärna (när han orkar (y) ). Dock blir "kanten" mellan stängsel och gräsmatta större och större för varje år :thumbdown:. Jag välkomnar ytterligare en vän som kan återerövra trädgårdens vrår och nu gömda, men inte glömda välkomnande platser. Då får vi möjlighet att åter njuta av stunder i rosenbersån med ett glas fläderblomssaft. Välkommen STC1820cm!
 
Rätt svar: 25cm
Vi har köpt vårt första hus!
Till huset följer en tomt av brokig gräsmatta som på sina ställen bildar skrymslen och vrår av häck, träd och buskar. Under hösten får vi också vårt första barn och till dessa två nya projekt ska en hel del saker ska köpas in. Med tillträde till hus innan midsommar, mannen som arbetar utomlands veckovis och kiddo att samtidigt ta hand om hade en kombinerad gräsklippare/trimmer vart oss så väl till hands!
 
Svar 2. 25 cm
Frugan är kanter fascist,
Alla kanter klipp med sax!
Efter staket, hus väggen, buskar och runt lekstugan.
Med denna så blir det en lugnare sommar här hemma.
Lugn och fin med kant klippare,
 
Svaret är 2; 25 cm. Vi bor granne med en bonde. För någon vecka sedan var en hjord kor på rymmen och tog vägen över vår gräsmatta vilket har gett oss en helt ny struktur på hräsmattan. Nu är den delvis nylagda mattan full med hål och bucklor och vår nuvarande klippmaskin är inte gjord för detta. Jag tror att denna - var det verkar - utomordentligt intelligenta maskin 3-i 1 är vår enda räddning. Både vad avser trädgårdsarbetet samt grannsämjan.
 
Svar nr 2 . Har aldrig vunnit förut , så nu tycker jag de är dags ! Har en gräsmatta på 1500 kvadrat så hos mig ska den minsan få göra rätt för sig !
 
Svar 2!

Vi har ett nybyggt hus och för att skapa stans snyggaste trädgård så behöver vi en riktigt snygg och bra gräsklippare från black and decker..
 
Svar nr 2 . Har aldrig vunnit förut , så nu tycker jag de är dags ! Har en gräsmatta på 1500 kvadrat så hos mig ska den minsan få göra rätt för sig !
 
Den är 25 cm.

Eftersom maken kommer att sitta i en solstol under parasollet hela sommaren med foten i ett stort paket,så känns det som om jag får till uppgift att hålla tomten i trim. Det skulle vara otroligt skönt att ha hela utrustningen med sig och slippa springa fram och tillbaka med en tung trimmer och en klumpig, gammal gräsklippare. Det är dags att uppdatera maskinparken och det passar ypperligt bra nu när det är jag som blir boss!
 
Svaret är 2. (25 cm). Det är precis vad jag behöver för att få tomten fin igen
 
2. 25 centimeter
Vi har en gammal gräsklippare som jag klarar inte ens starta:(. När min man drar den igång brukar det ta många drag och fula ord :rolleyes:innan den startar, dessutom brukar den lägga av några gånger under klippningen. Med en Black & Decker STC1820CM skulle jag kunna njuta att klippa vårt 1500 m2 tomt:D.
 
Svar 2

Vi har en gammal handjagare, besiktningen efter vintern var inte lovande....förra året la vi pengarna på en surfbräda till barnen istället för på en dyr gräsklippare!
För att hinna spendera mer tid på stranden med barnen och deras surf hoppas jag vi vinner så gräsklippningen går snabbt o smidigt!
 
Svar: nr 2 25 cm
jag har bara gräsmattor för jag orkar inte med olika rabatter, men då måste gräsmattan åtminstone vara snygg och prydlig och kantklippt o s v , ett slit jag gärna överlåter åt någon annan såvida jag inte vinner denna undermaskin, och "kan själv" helt plötsligt
 
Svar nr 2: 25 cm

Min gamla Klippo som jag ärvt från min farfar sjunger på sista versen nu så har börjat kolla efter en ersättare och den här lilla maskinen verkar ju vara smidig, specielt med trimmern då jag satte en stenmur längst med grästmattan i fjol =)
 
Skulle jag vinna första eller andrapris är jag lika glad då jag behöver både ny gräsklippare och en slipmaskin till diverse projekt i sommar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.