Genom appen Klipster så får man 30 hos pickyhabit.se

Om det fungerar så kan man köpa en worx landroid 2.0 för 8995-30%
Vilket ger ett pris på knappt 6300kr.

Har även landroid 1.0 för 9995kr.
Kan inget om gräsklippare men om rabatt fungerar så borde iallafall priset vara riktigt bra.
 
Johan_A_M
GustavGBG skrev:
Genom appen Klipster så får man 30 hos pickyhabit.se

Om det fungerar så kan man köpa en worx landroid 2.0 för 8995-30%
Vilket ger ett pris på knappt 6300kr.
Hmm, klart intressant! Någon som handlat från den tidigare?
 
Johan_A_M skrev:
Hmm, klart intressant! Någon som handlat från den tidigare?
Sidan känns ju inte helt övertygande om man går till http://pickyhabit.se/ .. Men eftersom de har Klaran Faktura som betalningsval, så kan man ju alltid se om det kommer fram först ..
 
elpaco skrev:
Sidan känns ju inte helt övertygande om man går till [länk] .. Men eftersom de har Klaran Faktura som betalningsval, så kan man ju alltid se om det kommer fram först ..
Inkassokravet kommer i alla fall att komma fram.... :)
 
ironpower skrev:
Metabo sågbord KSU 400 för 1495kr på Bauhaus
Bosch eller Metabo?
 
  • Gilla
ironpower
  • Laddar…
Remne skrev:
Sjukt bra pris på denna GWS 15-125CIE....nästan så man undrar vad det är för fel......:screwy:
ullberg skrev:
Ja det kändes väldigt bra, speciellt med svenska mått mätt men även lite lägre än de tyska priserna tror jag.
Önskar det var något fel på de vinkelslipar jag redan har...
hantverkare1 skrev:
Den där sidan är väl något skumt med. Hette den inte boschverktyg.se eller liknande och det var något om att maskinerna inte var ce märkta eller nått.
Eller så har jag blandat ihop den med någon annan
frav skrev:
http://www.byggahus.se/forum/verktyg-maskiner-fordon/192648-ny-verktygsbutik-pa-natet.html
Remne skrev:
Det är lite mysko, eftersom dom tar hutlöst betalt för 12-125CI 2132SEK (inkl) ....
Men 15-125 är en bra maskin, vi köpte en till jobbet och det är riktigt bra riv i den.....
thomasx skrev:
Den där sidan har kommenterats en del här. Vill minnas att det var bolaget bakom den som verkade vara ett brevlådeföretag på nån adress där det mest bara fanns någon advokat eller så. Sök här på byggahus så kanske nåt hittas.
Funderade lite på om jag inte behövde en ny 125mm vinkelslip med varvtalsreglering. Den PWS 9-125 jag har är ju gammal & grön, förvisso knappt inkörd, men har varit bra å ha. Har fått gå endel i tegelsten det senaste, så den ger säkert upp snart... Den större GWS 22-180 LVI behöver även lite blått sällskap. Så jag lade en order. Idag dök den upp som utlovat, 4arbetsdagar.

Vinkelslipen är Made in Germany 2014/01. Ser ut som äkta vara & är CE märkt.

I mailen står detta som avsändare:
Verkter Sverige AB
info@verkter.se
Övre Slottsgatan 1
753 10 Uppsala
Sverige
018-800 8000
www.verkter.se


När man söker kollinummer:
Verkter Sverige AB
Övre Slottsgatan 1
c/o T. A. Fredriksson Ekonomikonsul
75310 UPPSALA
Sverige
 
  • Gilla
elpaco och 1 till
  • Laddar…
frav skrev:
Funderade lite på om jag inte behövde en ny 125mm vinkelslip med varvtalsreglering. Den PWS 9-125 jag har är ju gammal & grön, förvisso knappt inkörd, men har varit bra å ha. Har fått gå endel i tegelsten det senaste, så den ger säkert upp snart... Den större GWS 22-180 LVI behöver även lite blått sällskap. Så jag lade en order. Idag dök den upp som utlovat, 4arbetsdagar.

Vinkelslipen är Made in Germany 2014/01. Ser ut som äkta vara & är CE märkt.

I mailen står detta som avsändare:
Verkter Sverige AB
info@verkter.se
Övre Slottsgatan 1
753 10 Uppsala
Sverige
018-800 8000
www.verkter.se


När man söker kollinummer:
Verkter Sverige AB
Övre Slottsgatan 1
c/o T. A. Fredriksson Ekonomikonsul
75310 UPPSALA
Sverige
Även jag la en beställning. Tog dhl frakt och när jag nu spårar paketet ser jag att det lämnat Litauen.... Bra eller dåligt?
 
TOOLS Götene stänger och enligt uppgift har de i morgon 60% rabatt på hela sortimentet som är kvar. Produkter med "stor efterfrågan" har till viss del flyttats till omkringliggande städers butiker. Bor ni i närheten är det kanske värt en titt.
 
Fässberg skrev:
Även jag la en beställning. Tog dhl frakt och när jag nu spårar paketet ser jag att det lämnat Litauen.... Bra eller dåligt?
Om du gjort några enkla sökningar på forumet, borde du inte vara förvånad.... ;)
Jag nämnde ju det dessutom bara ca 10 inlägg tillbaka.
 
Hemmakatten
Järnia i Täby Centrum har konkursutförsäljning. 50% på allt idag och 75% från i morgon. Idag när jag var där precis före stängningsdags fanns det en nöslunga kvar, Stiga, för ordinarie pris 26'. kanske finns kvar i morgon, de öppnar 12.00. Mycket annat var slut, men borrar, hylsnycklar, skruvmejslar, mycket färg och målarverktyg,nån stege, en del verktyg från Fiskars t.ex. snöslädar, kratta , spadar, lite Bosch elverktyg, inga borrmaskiner. Råsaftcentrifug från Bosch, Maglite ficklampor,bandsläckare, en hel del kopplingar till Kärcher trädgårdsslangar (inte några tillbehör till högtryckstvättar), Habo krokar, lite köksapparater typ blender, äggkokare och faktiskt två espressomaskiner.
 
Fässberg skrev:
Även jag la en beställning. Tog dhl frakt och när jag nu spårar paketet ser jag att det lämnat Litauen.... Bra eller dåligt?
Jag tog Posten, och då registrerades försändelsen dagen efter ordern, men paketet rörde inte på sig på tre dagar, sedan tog det en dag och paketet var framme. Antar att de första tre dagarna gick till att få hem det från Litauen,
 
scim skrev:
Jag tog Posten, och då registrerades försändelsen dagen efter ordern, men paketet rörde inte på sig på tre dagar, sedan tog det en dag och paketet var framme. Antar att de första tre dagarna gick till att få hem det från Litauen,
Samma för min del. Så länge produkten är vad som utlovats, så spelar det ju inte någon roll var den levereras ifrån.
 
Instämmer. Jag var först inne på att köpa en billig Meec vinkelslip från Jula, men när jag såg priset på GWS 15 kunde jag inte hålla mig. Kompletterade med en utsugshuv och en diamantslipskiva för att slipa bort plastfärg på putsen i källaren och jävlar vad det gick bra. 9 kvm vägg var renslipade på drygt en timmes jobb, minimalt med damm.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.