T
Jag ljuger om jag säger att gardinen är fin, i själva verket är den riktigt ful, högst personlig åsikt och smaken är som baken, delad.......
 
Marlen Eskilsson skrev:
Så här är det väl fint att ha en lampa, fast jag tror den blir för stor hos mig på den lilla ytan mellan fönster och hylla. Suck.

Tror också att lampan på anthills bild är för stor, behöver något med kortare arm.

[bild]
tror lampan på bilden jag postade för länge sedan är PJ från Örsjö. Den finns även med kort arm.
 
Men visst säljs inte Arteks stol på dina bilder längre? Jag kan inte hitta den.
 
Nu händer det saker, Patrik är här och knackar ner det gamla kaklet.

plattsattning.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Henriettae och 1 till
  • Laddar…
Det förklarar ju saken. Jag trodde du menade att stolen på den här bilden var Arteks, inte så konstigt att jag inte hittade då. :)

svartstol.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Tjohoo!

nyttkakel_forum.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mexitegel och 3 till
  • Laddar…
Ah, så roligt! Nästan färdigt nu då?! Ser fint ut 😃.
 
  • Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
Ja, nästan. Plattorna ska fogas i morgon. Sedan gäller det att hitta en juste lampa och barstol också. Känns som att det blir lättare nu när man ser kaklet.
 
  • Gilla
ChristinaH
  • Laddar…
Snyggt! De där sittplatserna vid fönstret, är de bra? Är i valet och kvalet om vi skall behålla det öppet vid fönstret, och ha sittplats där, så att elementet kan vara kvar under bänkskivan, eller om vi skall installera golvvärme och sätta igenom med bänkskåp.
 
Ja, vi skippade ett underskåp där för att få en sittplats och plats för kattskålar. Jag tycker att det är ovärderligt, sitter där hela tiden. Mysigt också att barnen kan sitta hos mig och göra läxan medan jag lagar mat.
 
  • Gilla
ChristinaH och 1 till
  • Laddar…
Hemmakatten
Snyggt. Men det är lite vågat att ha mattan kvar i köket medans plattsättaren arbetar.

PS: Gillar gardinen
 
Tack. :)

Tänkte inte ens på det där med mattan. Den klarade sig som tur var.
 
Den tycker jag är fin! Har du sett den i något inredningsreportage?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.