23 095 läst · 9 svar
23k läst
9 svar
Letar efter ritning till redskapsbod
Goddag.
Jag är ute efter en ritning på ett redskapsskjul på ca 7-9,9 kvm. Jag vet att man kan köpa dessa monteringsklara för ca 6500:-, men vill ha ett projekt att sysselsätta mig med.
Någon som vet var jag kan hitta detta. Helst helt gratis...
Jag är ute efter en ritning på ett redskapsskjul på ca 7-9,9 kvm. Jag vet att man kan köpa dessa monteringsklara för ca 6500:-, men vill ha ett projekt att sysselsätta mig med.
Någon som vet var jag kan hitta detta. Helst helt gratis...
Jag byggde min med hjälp av boken Snickra till tomt och trädgård av:Hans Mårtensson
Det är väl inte någon direkt ritning,men den var en vägledning för mej med hur jag skulle gå till väga och
resten byggde jag efter min egna "hjärna".
Det är väl inte någon direkt ritning,men den var en vägledning för mej med hur jag skulle gå till väga och
resten byggde jag efter min egna "hjärna".
Hej!
Jag har en ritning på en redskapsbod som är 0,8 x 8 m (kan enkelt varieras) med pulpettak som lutar bakåt.
En del av boden är isolerad. Jag tycker det är en bra redskapsbod... Vill du ha den?
Calle
Jag har en ritning på en redskapsbod som är 0,8 x 8 m (kan enkelt varieras) med pulpettak som lutar bakåt.
En del av boden är isolerad. Jag tycker det är en bra redskapsbod... Vill du ha den?
Calle
Hej Calle!
Jag är mkt intresserad av din ritning. Kan du skicka den till mig?
/Lars
Jag är mkt intresserad av din ritning. Kan du skicka den till mig?
/Lars
Hej Calle!
Skulle också gärna vilja låna din ritning lite. Med andra ord, du får gärna även skicka den till mig.
Mvh,
Mattias
Skulle också gärna vilja låna din ritning lite. Med andra ord, du får gärna även skicka den till mig.
Mvh,
Mattias
Välkommen till forumet!Peter esk skrev:
Du hittar en del olika beskrivningar på denna länk.
http://www.byggbeskrivningar.se/