Fått huset värderat och förmodligen fått bort handpenningslånet, det visar sig på måndag! :D
 
Dammsugit...
Hopplöst med två perser/ skogskatts blandningar så här års..
 
  • Gilla
Kurtivan
  • Laddar…
Y
Silikonat i badrummet.
Varit ute i trädgården och beskurit äppelträd.
 
Fått slut på olja. Den här gången verkar det vara på riktigt.
 
Fyllt igen några småhål i ytterdörren och sytt gardiner till hall, gästtoalett och städskrubben.
 
Pressat in en Unidrain mellan ett betongbjälklag och en stålbalk, var precis att det gick och samtidigt få lite fall
 
Spikat igen hål på vårt fritidshus efter den förb... hackspetten :mad:
 
Tittat på när de borrar för bergvärmen.
 
Tänkte limma upp lite målarremsa men när jag öppnade burken med vävtapetsklister eller vad den heter rent tekninkst så såg den rätt uttråkad ut.
Seperarad och möglig.
Så blev lite stödspacklat på nåt håll sen gick jag mest och väntade på utevärmen.
Den infann dock inte så vart tvungen att trädgårdsarbeta i långbyxor och jacka :(
Och det ska va mars nu?
 
Inte ett skit och får panik!
 
Börjat riva lite ytskikt i torpet för att se vad vi har att jobba med. Det har runnit vatten på insidan och det ser förjäkligt ut, men sponten under ser fin och ny ut ändå. Vi tar varje fräsch kvadrat som en vinst!
 
Jackat ur en del reglar för vatten/avlopp och elrör.
 
Uppdatering av skruvlådorna.
Inte Essve, men funkar bra. 1394661509127.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
ullberg
Köpt material till en spaljé så vi kan få lite styr på vår oregerliga björnbärsbuske. Baby steps men det duger för mig...
 
Inte ett skit idag heller, eller jo jag har kollat priser på fönster, hittills verkar skånska vara billigast! Bakat mina första kanelbullar i min lilla stuga, bra att ha nere vid bryggan när ungarna ska bada i sommar! 😃
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.