Utförsäljning på provkollektioner hos en målarfirma i närheten?
 
  • Gilla
Steffo1980
  • Laddar…
bäckåbölja skrev:
Jag kan inte kalla det vackert men de har åtminstone inte fallit för trenden att måla allt vitt. [länk]
Det var, annorlunda. Första bilden i hallen med entrédörr, helt ok. Sen bara brister det på någe vis.
 
Ja, säkert praktiskt om man vill att gäster dels ska få ett naturligt samtalsämne, dels inte vilja stanna för länge.
 
b8q skrev:
dels inte vilja stanna för länge
Bra tanke, så tradigt att behöva städa hem gästerna varje gång!
 
O
Ja du.... Så går det när man jobbar "svart" på en målarbutik.... Då får man betalt i tapetprover.....
För då är åtminstone inte lönen svart....:p
 
MathiasS skrev:
Är "stilrent" rätt ord för att beskriva innanmätet?

[länk]
Lilac is da shit. :wow:

Förmodligen jobbar han/hon/hen också i en målarbutik...:D
 
B
MathiasS skrev:
Är "stilrent" rätt ord för att beskriva innanmätet?

[länk]
Vill minnas att det huset varit med i denna tråd tidigare, men absolut värt att visas igen.
 
MathiasS skrev:
Är "stilrent" rätt ord för att beskriva innanmätet?

[länk]
Där skulle jag inte vilja bo; heltäckningsmatta i badrummet...!:thumbdown:
 
Stefan Bengtsson skrev:
Där skulle jag inte vilja bo; heltäckningsmatta i badrummet...!:thumbdown:
Det är väl standard på öarna?
Jag har visserligen bara varit i England en gång men då var det heltäckningsmatta i alla badrum som jag besökte. Man undrar om de som satte den standarden aldrig har haft småpojkar som vill lära sig att stå och kissa...:|
 
  • Gilla
Steffo1980
  • Laddar…
Jo jag har också uppfattat det som standard, eller åtminstone vanligt, där. Men det gör inte att jag skulle vilja ha det så.
 
-MH- skrev:
Jag vet inte om huset är så coolt, men nog är läget lite speciellt? ;)

[länk]
Ja, och man behöver inte bekymra sig med att dränera om eller fixa stopp i stuprör och dagvattenlednigar!
 
-MH- skrev:
Jag vet inte om huset är så coolt, men nog är läget lite speciellt? ;)

[länk]
Jag hade nog velat göra något åt grunden på den yttre sidan, ser ut som det verkar lite dåligt med stöttning där!
 
Enlgit mäklaren är huset bortom räddning och måste rivas. Muntligt löfte för att återuppbygga hus finns. ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.