Bauhaus har metabo kgs 254 för hyfsat pris men bäst är när dem har kampanj på den
Hade själv tänkt köpa 216
Vad är anledningen till att du vill ha minst 254?:)
 
Sauer200str skrev:
Bauhaus har metabo kgs 254 för hyfsat pris men bäst är när dem har kampanj på den
Hade själv tänkt köpa 216
Vad är anledningen till att du vill ha minst 254?:)
Njae Bauhaus tar 3995 för Metabon och det är ju rätt dyrt för den sågen. Kapar mycket stort ex stolp och balk och behöver därför minst 254
 
Mjo men när det är erbjudande på den vilket jag tycker det är både nu och då så är det rätt stor skillnad i pris
Duabhuset har haft någon av dem med till vettigt pris
Okej för jag va inne på den med men då jag inte kunde motivera det högre priset så avstod jag
 
ChrisseE skrev:
Njae Bauhaus tar 3995 för Metabon och det är ju rätt dyrt för den sågen. Kapar mycket stort ex stolp och balk och behöver därför minst 254
Folk här brukar mest ha koll på 8" sågarna, men kolla dom vanliga butikerna i UK o Tyskland och se om dom har något. Även Duab o ToolAB har ju ibland bra priser.
 
Jag var på Jula kungens kurva idag (igår) och köpte den näst sista blandaren runt 19 tiden. Den som fanns kvar låg i en öppnad förpackning.
 
  • Gilla
Montören
  • Laddar…
Anna1984 skrev:
Jag var på Jula kungens kurva idag (igår) och köpte den näst sista blandaren runt 19 tiden. Den som fanns kvar låg i en öppnad förpackning.
Och den kostade?
 
Anna1984 skrev:
Jag var på Jula kungens kurva idag (igår) och köpte den näst sista blandaren runt 19 tiden. Den som fanns kvar låg i en öppnad förpackning.
Ute i gången eller inne vid mittväggen? Jag var där strax innan och då fanns det två i mitten och några fler ute på ordinarie hyllplats.
 
fiskbuggaren skrev:
Ute i gången eller inne vid mittväggen? Jag var där strax innan och då fanns det två i mitten och några fler ute på ordinarie hyllplats.
Och den gick in för 300.
 
Var förbi Jula i Linköping lite snabbt idag och det blev tyvärr inga verktyg, däremot fyndade jag en massa expansionsbeslag för 15kr/st. Halva reapriset.

expbeslag.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fanns en hel binge med prylar där för den som har lite mer tid än jag hade till förfogande.
 
Andy78 skrev:
Och den kostade?
300 kr.
 
fiskbuggaren skrev:
Ute i gången eller inne vid mittväggen? Jag var där strax innan och då fanns det två i mitten och några fler ute på ordinarie hyllplats.
Ute i gången vid byggställningarna. Visste inte att det fanns fler någon annanstans.
 
Inte verktyg kanske men bra nära.
Lite Jula rea igen, fyndade blåkäders sågbyxor på Jula i Kalmar för 200 kr.
Borde ju finnas på fler butiker.
 
Har halva priset på en del bosch el maskiner bla deras blå multimaskin med batteri GOP 10.8 V-li (tror jag att den heter) i låda för 1250:-
En del andra maskiner med.
 
cosworth_81 skrev:
Har halva priset på en del bosch el maskiner bla deras blå multimaskin med batteri GOP 10.8 V-li (tror jag att den heter) i låda för 1250:-
En del andra maskiner med.
Var då?
 
iSnobben skrev:
Var då?
Läs rubriken.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.