FredrikR skrev:
Lefeld tar €519 för samma paket.
Hos Lefeld tillkommer väl frakt på €22? Eller förstår jag fel?

Jag har funnit ett annat ställe som levererar till Sverige för €519 inkl. frakt. Borde väl vara ganska okej?
 
Redigerat:
frav skrev:
Hos Lefeld tillkommer väl frakt på €22? Eller förstår jag fel?

Jag har funnit ett annat ställe som levererar till Sverige för €519 inkl. frakt. Borde väl vara ganska okej?
Jo det är nog alltid €22 i frakt från Lefeld, tyvärr.
Så visst lär 519 inkl. vara bra. :)
 
frav skrev:
Hos Lefeld tillkommer väl frakt på €22? Eller förstår jag fel?

Jag har funnit ett annat ställe som levererar till Sverige för €519 inkl. frakt. Borde väl vara ganska okej?
Det låter som ett bra pris. Får man fråga var du hittade det?
 
Nu står det 1395:- bra pris ändå.
 
Stefan N skrev:
Nu står det 1395:- bra pris ändå.
Jag som skrev fel...
 
Paketet med Bosch sänksåg och två skenor + väska för €512,75 inkl. frakt: http://www.amazon.de/gp/product/B00B6FBTDA

Edit: Välj "ACH AUTOCOLOR Marc Becker KG" i översikten med priser för produkten.
 
Redigerat:
tacho skrev:
Paketet med Bosch sänksåg och två skenor + väska för €512,75 inkl. frakt: [länk]
Problemet är väl bara detta...
Einige Artikel Ihrer Bestellung können nicht an die ausgewählte Lieferadresse versandt werden. Bitte wählen Sie eine andere Adresse aus, um den voraussichtlichen Gesamtbetrag zu sehen.
...eller hur lyckades du få till leverans till en svensk adress?
 
Det kan vara så att du inte kommer till samma sida som jag. Gå till sidan som listar priset från olika försäljare och välj paketet från ACH AUTOCOLOR Marc Becker KG.
 
tacho skrev:
Det kan vara så att du inte kommer till samma sida som jag. Gå till sidan som listar priset från olika försäljare och välj paketet från ACH AUTOCOLOR Marc Becker KG.
Stämmer bra. Jag fick ett annat företag "RothHaas" som förval iom att de har lägst pris. Men med Autocolor så lirar det.
 
K-Rauta i Järfälla:
GKT 55 GCE i boxx och med 1600-skena: 3496 kr
GEX 125-150 AVE: 2446 kr
DW 770 med stativ: 3899 kr
IMG_0514x.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
elpaco
  • Laddar…
anden2000 skrev:
K-Rauta i Järfälla:
GKT 55 GCE i boxx och med 1600-skena: 3496 kr
GEX 125-150 AVE: 2446 kr
DW 770 med stativ: 3899 kr
[bild]
Jäkligt bra pris på Boschen, undra om det är så på alla krauta?
 
Trevligt pris. Köpte själv samma paket för någon månad sedan för ca 4200 på kampanj på beijer.
 
T
Även GEX 125-150 är det bra pris på, vill minnas att jag gav ett par hundralappar till från Tyskland när jag köpte min. Fick visserligen en massa papper till men ändå.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.