Svar: 60 Nm
Flytta in i en lägenhet med väggar av betong
Behöver en borr så jag kan få upp tavlorna nångång!
 
Vridmomentet är 60 Nm! Wow!
'
Vet inte om jag borde vinna den för om så skulle ske...
Med den nya skruvdragaren skulle jag skruva upp volymen på stereon
Sedan skulle jag fästa mig vid den så som man endast gör med något man älskar
Förmodligen skulle jag inte kunna motstå att borra in näsan i handtaget och sniffa på den.
Om någon kommer och stör kanske jag bits.
Upplevelsen känns intensiv och skruvad
Utmattad av upplevelsen får jag lägga mig i sängen och ladda mina batterier.
 
Svar: 60 Nm

Jag skall använda min nya Dewalt till att äntligen få ordning på torpet. För att göra det behöver jag en kraftfull, men ändå smidig skruvdragare/borrmaskin.
 
den skulle vara perfekt till min och kompisens nya hus som vi håller på att renovera:D
 
Ingemar L.
Sextio Nm enligt hemsidan är svaret på frågan.

Med den styrkan i maskinen lär det inte bli något problem nu när julgröten ska röras om
i stora grytan(y)
 
60nm....mina grannar skrattar åt min ÖB dragare...:(
 
Svar: 60 Nm
Vi har precis flyttat med våra barn till ett radhus och det behöver fixas en del. Det vore en julklapp som heter duga och jag skulle behöva börja tro på tomten på riktigt.

*Hoppas hoppas* :)

Mvh Jesper
 
Svar: 60nm
Jag vill bräcka grannen! Alltid lika kul att ha något som han inte har.
Sen är det ju inte heller helt fel med en jävligt vass skruvdragare...
 
Svar: 60Nm

Motivering: Jag och min fru är i fas att sätta igång vårt eget husbygge. Detta hjälpmedel skulle nog visa sig helt ovärderligt i ett sådant projekt, där många timmar i arbetsbyxorna kommer att gå åt! Och de timmarna vill jag inte ägna åt att svära över dåliga hjälpmedel.
 
Svar: 60 Nm

I helgen påbörjade jag renoveringen av mitt badrum.
Har rivit ur hela badrummet nu.
Nästa steg blir att regla cc30 och upp med våtrumsskivor, och då skulle ju en dewalt komma väl till pass.
Min gamla borrmaskin sjunger nu på sista versen med slitet batteri.
Får se om tomten tycker jag varit tillräckligt snäll iår ;)
 
Svar1 60Nm
Med en DeWalt kan jag sätta upp vad jag vill,
minst 500 skruvar och lite till !
 
Mitt svar 1. 60nm.
Klart jag önskar mig en proffsmaskin och kan kasta eller skänka bort min till åren kommen skruvdragare.
 
Svar: 60Nm

Nu när det börjar närma sig jul så skulle det vara en perfekt julklapp av tomten.
I sommar ska de byggas en altan i sommarstugan. Skulle vara ett perfekt ställe och se vad deWALT går för.
 
Rätt svar är 60 nm

Jag önskar mig en ny skruvdragare eftersom jag inte får köpa nå nya verktyg för damen som bestämmer hemma. :)
 
Svar: 60 Nm
Vi har flyttat från lägenhet till ett charmigt 20-talshus med allt vad det innebär.
Jag har upptäckt vilken otroligt stor roll bra verktyg betyder för både arbetsglädje och resultat, så detta maskinpaket är något som jag verklige önskar mig för att göra kommande projekt roliga och snygga!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.