alternativ 1, 60 Nm

Jag vill ha den till att bygga fågelholkar i garaget med barnen till vintern.
 
1. 60 Nm
Jag har lyckats bränna båda batterierna på min gamla AEG och snyltar nu på min lille sons skruvdragare/leksak av tveksamt märke. Så här kan det ju inte fortsätta!
 
60 NM

Hej vi har precis köpt ett hus för hur mkt som helst med en del att göra på, vi har knappt råd med skruv men denna hade säkerligen hjälpt! :)

mvh Markus
 
Svar: 60NM
Motivering:
Sommarens projekt blir att anlägga en brygga.
Det skall bli ett gemensamt projekt med min fru.
Så då behövs det två skruvdragare.
En ny DeWALT åt henne så skulle hon bli väldigt glad.
 
Svar: 60 nm!

Har precis flyttat till villa komplett med gammalt torp och behöver verkligen all hjälp vi kan få med verktyg och allt som kan underlätta för oss i kampen mot elementen ;)
 
60 nM

Fick avbryta dagens arbete då min gamla borrmaskin gav upp och bokstavligt talat "gick upp i rök".
Så denna maskin är välkommen hem till mitt borrmaskins lösa hem
 
Fråga: Vad har DCD780M2 för maximalt vridmoment?
Rätt svar: 1. 60 Nm

Vinner jag så monterar jag upp ett jalusi på V:s balkong så hon slipper se och störas av sin obeskrivbara granne, det första jag gör. Situationen är ohållbar.
 
60 Nm

Planerar att bygga en ny snickarbod till sommaren. Vad vore bättre än att få pensionera mina gamla skruvdragare av budgetmodell och få genomföra bygget med en riktig proffsmaskin!
 
Svar: 1 60Nm

Klart man skulle vilja ha en så maskin, skulle sitta fint till kommande husköpet.
 
60Nm

En sladdlös borrmaskin sladdar in högst upp på önskelistan, dessutom är deWalten en skruvdragare som drar ifrån det mesta.
 
Min motivering lyder att jag vill gärna ha en vettig skruvdragare igen då "någon" vänlig själ var och långtidslånade min dragare och batterisåg här i veckan. Antar att de inte tänker lämna tillbaka dem=)

mvh Victor Karlsson
 
Svar: Max vridmoment 60 Nm

Skulle vara elegant att kunna arbeta med bra maskin till skillnad från idag "för hand"!
Då kan jag troligen fullfölja arbetet med mitt vildmarksförråd i skogen och permanentbebodda sekelskiftgården utan att min höger arm därmed har gjort sitt i detta livet...:rolleyes:
Byggnadsvård är så mycket själens/handens verk som tar tid att det känns viktigt med smarta genvägar...

Snövita hälsningar // Ann-Catrin
 
60 nm

Ska precis till att påbörja det sista rummet i tillbyggnationen, ett rum till min lilla dotter på snart 4 månader och då vill jag att jobbet ska gå smärtfritt och det gör det med en ordentlig Dewaltmaskin.
 
Dewalt, ett märke som alltid lockat mig
Gillar ju att fixa trots att jag är tjej
Äger en skruvdragare men den är lite svag
Skulle behöva en med lite mera drag :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.