Jag har följt denna tråd lite på "distans" efter som jag var på väg att köpa mig en kamin från norrlandsimporten, men det slutade med ett köp av en beggad jötul.

Till saken. Jag var in på blocket för att titta runt lite och såg att de fortfarande säljer kaminen Mora. Till min stora förvåning var det ett nytt bolag som saluförde dessa. Kan det stämma? Nej, det gjorde det inte. När man klicka på länken hamnade man på Norrlandsimportens nya hemsida Handymann.se. De har även varit flitiga och skapat ett forum: handymann.forum24.se.
 
Göran.W
Det stämmer och dom har denna sidan med http://www.containerrally.se/
Dom måste väl skapa nya sidor för dom har fått så mycket badwill för dom har behandlat kunder på ett mycket o professionellt sett.
Det är inte ok att skriva ett mail och håna och vara snorkig som dom gjorde med mig bara för att jag ifrågasatte vad det var för motor på en snö slunga när texten sa en sak och bilden en helt annan sak.
Man behandlar inte blivande kunder så.
Och det är mer än jag som råkat ut för det som synes i tråden.
Lite trist för dom har ju en del intressanta saker men aldrig att jag handlar av en firma som beter sig så mot blivande kunder.
Man köper ju inte något utan att veta lite om det man köper.
Allt dom säljer är trots allt inte skit men det finns en del som inte borde säljas pga usel kvalité.
Mest för kännedom så har dom flera gånger skapat "nöjda" kunder här i tråden men dom inläggen har blivit raderade och så beter man sig inte heller utan man ser till att kunder och blivande kunder bemöts på rätt sätt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.