Herr_JT skrev:
Inte direkt cool men det är lite som om tiden stått stilla.
[länk]
Är det jag som ser i syne, eller har dom färgmatchat locken på kryddburkarna mot skåpsluckorna? :cool:
 
CruZer skrev:
Coolt vet jag inte, men sevärt!
[länk]
Färgstarkt! Äntligen någon som "törs" avvika från det sterilt vita som verkar råda....... Om det sedan är snyggt kan man alltid diskutera kring.
 
JanneL skrev:
Kanske inte platsar i tråden, men detta är Ö-viks nya landmärke!
[länk]
De ändå märkligt att folk nekas bygga ex, takkupor eller utbyggnad på några ynka kvadrat. Samtidigt som hus som dessa byggs kors o tvärs. Fast jag är för denna typen av hus, utveckling och sådant som bryter av gillar jag :D
 
Stefan Bengtsson skrev:
Är det jag som ser i syne, eller har dom färgmatchat locken på kryddburkarna mot skåpsluckorna? :cool:
Homestyling!
 
JanneL skrev:
Kanske inte platsar i tråden, men detta är Ö-viks nya landmärke!
[länk]
Är det bara jag som får svindel av de där "balkongerna"?
 
Nyfniken skrev:
Är det bara jag som får svindel av de där "balkongerna"?
Nix. Och ser man kåken i verkligheten känns det ännu läskigare... Jag får associationer till påklistrade skokartonger i glas och skulle någon ställa pianot i fel rum verkar det som hela bygget skulle kunna välta...
 
RoTe
JanneL skrev:
Kanske inte platsar i tråden, men detta är Ö-viks nya landmärke!
[länk]
I like! :D
 
Nyfniken skrev:
Är det bara jag som får svindel av de där "balkongerna"?
Håller med dig! Kändes inget vidare att kliva ut där på tionde våningen. Nu var det mörkt ute, så jag skulle tro det känns värre när det är ljust.
 
Alfredo skrev:
Nix. Och ser man kåken i verkligheten känns det ännu läskigare... Jag får associationer till påklistrade skokartonger i glas och skulle någon ställa pianot i fel rum verkar det som hela bygget skulle kunna välta...
Vi var över 10 pers på den stora balkongen, så du kan nog lugnt ta med dig pianot ut om du känner för det.:wow:
 
JanneL skrev:
Vi var över 10 pers på den stora balkongen, så du kan nog lugnt ta med dig pianot ut om du känner för det.:wow:
Hur många hade hoppat om du sa åt dem att hoppa samtidigt?
 
Jag har vart in där för massa år sen på en övning, det var ganska creepy. :|
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.