nimhed skrev:
Vet inte om detta varit uppe tidigare, men snacka om att homestyling har tagit ett kliv!!!
[länk]

Är det en äkta annons?
Det är en äkta annons i det avseendet att huset är till salu. Sen är det förstås ett försök att vara lite kreativa med marknadsföringen och annonseringen, tänk Fantastic Frank fast draget ett snäpp till.
 
Tycker det ser anti-homestajlat ut... Ser ut som om de inte vill sälja men blir tvingade till det.... Att titta på bilderna är som att titta i ett kalejdoskop...

Pepparkaka skrev:
Egentligen kanske inte detta passar i tråden då varken hus eller inredning är direkt "coolt", men annorlunda är det i alla fall!
[länk]
 
På bild två så ser det ut som om hon inte har nåt annat än förklädet på sig.... (y)

ompalompa skrev:
URL:[länk]

klicka på bilder....
 
Steffo1980 skrev:
På bild två så ser det ut som om hon inte har nåt annat än förklädet på sig.... (y)
Ja, låter man fantasin skena så...

Men jag tycker det är intressant det som mäklaren skriver: "Av särskilda skäl har det inte funnits möjlighet att fotografera inför försäljningen. Det vackra paret gav mig dock möjligheten att välja några bilder ur det privata albumet. Det blev i och för sig rätt bra ändå och bilderna framhäver verkligen vilken livskvalité detta boende erbjuder."

Har de verkligen haft sådana bilder i "det privata albumet"?
 
Pepparkaka skrev:
Egentligen kanske inte detta passar i tråden då varken hus eller inredning är direkt "coolt", men annorlunda är det i alla fall!
[länk]
Ser ut som hemma hos vilken finne som helst.. Inget märkvärdigt men rätt fult.
 
  • Gilla
Steffo1980
  • Laddar…
ullberg
raveper skrev:
Ser ut som hemma hos vilken finne som helst..
Det tror jag inte på, då hade de väl tapetserat köksluckorna med gamla tylökartonger istället för pizzakartonger...

/U
 
ullberg skrev:
Det tror jag inte på, då hade de väl tapetserat köksluckorna med gamla tylökartonger istället för pizzakartonger...

/U
Tylö är vad jag förstått, svenskt. (y)
 
  • Gilla
Steffo1980
  • Laddar…
ullberg
raveper skrev:
Tylö är vad jag förstått, svenskt. (y)
Absolut, Finländare vet att uppskatta kvalitet!

(men låt oss säga mondex eller helokartonger då...) ;)

/U
 
Pepparkaka skrev:
Egentligen kanske inte detta passar i tråden då varken hus eller inredning är direkt "coolt", men annorlunda är det i alla fall!
[länk]
Det är några som bott in sig ordentligt i alla fall :)
 
S
magda136 skrev:
Det är några som bott in sig ordentligt i alla fall :)
Både tjockteve och kasettband! Undrar lite om huset fått sättningar pga allt mög som lastats in i huset.
 
Pepparkaka skrev:
Egentligen kanske inte detta passar i tråden då varken hus eller inredning är direkt "coolt", men annorlunda är det i alla fall!
[länk]
Jag tycker fan det ser stilrent ut rakt igenom. Allvarligt så osar det ju lycka i hela huset!!
 
  • Gilla
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
rqu skrev:
Det är väldigt coolt, speciellt beskrivningen ...
[länk]
Ja det var häftigt! Väldigt USA inspirerat...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.