D09
SC Aero skrev:
Badvakt på tippen :eek:
Inget bra ställe att bada på :p
Ha ha fan också... ;)
 
D09
Gött, sambon löste av mig från nattningen av den minsta så jag smet ut och hann mura nån meter men fick ge upp, fy satan vad knott.... KRYPER på en överallt.. :/ Fick vinka vit flagg och fly fältet

Ska bege mig på och kapa till rullgardinerna inne istället...
 
  • Gilla
buspojken och 1 till
  • Laddar…
Har besök hemma av gamla vänner, så sågen vilar idag, mest skällt på dåliga straffar och för klena groggar ;)
 
  • Gilla
Blindnit och 1 till
  • Laddar…
Gjutit väggspottar i gips...
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
erik_n skrev:
Gjutit väggspottar i gips...
Låter kul! :)

har du bilder? :)
 
Tanken var att fortsätta med panelbytet, men vädergudarna var inte på min sida idag :| I morron ser det dock bättre ut :)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Testat jfb, blixtsnabb utlösning ;)
Råkade byta plats på jord/fas på nya Ikea-lampan.
Halogenlampor nu, blev till att byta dimmer på kuppen. Turligt nog fanns en på lager.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Inte ett skit. Är på semester, varit på Nordens Ark och sedan fiskat krabbor med barnen. Nu en kall öl i soffan. Jobbet hemma finns säkert kvar :)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09 skrev:
Ska bege mig på och kapa till rullgardinerna inne istället...
Klockan är 22:16 och du hoppar in i nästa projekt?! Ta en grogg och vila lite istället. Det är faktiskt sommar! Jag tror det börjar bli dags att nominera dig till byggahuslaget med duracellkaniner. ;)
 
Alfredo skrev:
Klockan är 22:16 och du hoppar in i nästa projekt?! Ta en grogg och vila lite istället. Det är faktiskt sommar! Jag tror det börjar bli dags att nominera dig till byggahuslaget med duracellkaniner. ;)
Håller med, man måste ta en paus och ladda accarna emellanåt, jag tog en igår.

Både för maskinparken :)
ImageUploadedByTapatalk HD1373521715.972522.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Och själv får jag väl knapra på såna här om Coop har kvar märket ;)
ImageUploadedByTapatalk HD1373521770.334780.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
D09
Alfredo skrev:
Klockan är 22:16 och du hoppar in i nästa projekt?! Ta en grogg och vila lite istället. Det är faktiskt sommar! Jag tror det börjar bli dags att nominera dig till byggahuslaget med duracellkaniner. ;)
He he groggen var framme ;)

Kom tyvärr inte så långt, tog fram grejorna och måttade, insåg att det fanns minst två sätt att montera den på och någonstans ringde en varningsklocka över att "jag och sambon skulle göra det ihop" ( hon hade somnat ) så det blev en grogg till och ladda batterierna :)
 
Vad är det för fel på er???? ;)
För min egen del blev jag trött av bara tanken att fortsätta måla takfoten......
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
Haft grannskapets ungar på besök så jag vilar ut mig med att klyva lite ved o mura vidare...

Stötte dock på hinder som bromsar framfarten :/

ImageUploadedByByggahus.se1373562130.998568.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
erik_n
  • Laddar…
Har varit på födelsdagspresentshopping. (Är det ett ord?)
Blev en ny högtryckstvätt till mig. Får fixa dom egentliga presenterna en annan gång...
I övrigt har jag njutit av åsynen av allt annat jag fått gjort under året.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.