Hur tänder ni grillen?

  • Skorstenständare

    44 Röster 35,2%
  • Eltändare

    31 Röster 24,8%
  • Tändvätska

    26 Röster 20,8%
  • Annat sätt

    10 Röster 8,0%
  • Använder gasolgrill

    14 Röster 11,2%
  • Antal röster
    125
Hade svarat eltändare tills idag. Efter att ha läst denna tråden igår och såg att så många tyckte att skorstenständaren va bäst, så blev jag nyfiken. Va inne på biltema och skulle köpa lite andra saker så såg jag att dom hade skorstenständare och köpte med en. Vilken enkel men bra grej. Första tändningen gick iallafall riktigt fint.

Placering av det jag testat:
1. Skorstenständare
2. Eltändare/elgaffel
3. Tändvätska
74. Engångsgrill, finns det något sämre?
 
zzingo skrev:
Hade svarat eltändare tills idag. Efter att ha läst denna tråden igår och såg att så många tyckte att skorstenständaren va bäst, så blev jag nyfiken. Va inne på biltema och skulle köpa lite andra saker så såg jag att dom hade skorstenständare och köpte med en. Vilken enkel men bra grej. Första tändningen gick iallafall riktigt fint.

Placering av det jag testat:
1. Skorstenständare
2. Eltändare/elgaffel
3. Tändvätska
74. Engångsgrill, finns det något sämre?
Ja, skorsten är kanon. Det går inte fortare men det blir ALLTID jämn glöd på en halvtimme. Ladda, tänd, gör nåt annat, vips klart att grilla.
 
  • Gilla
zzingo
  • Laddar…
Solen skiner och grillarna har väl kommit fram? Dags för säsong två i grilltändningsomröstningen. Efter första säsongen leder vi skorstenskramare knappt före kärnkraftsmaffian. OPEC-anhängarna är dock inte långt efter. Spänningen fortsätter.

grill.png
 
  • Gilla
fresve och 1 till
  • Laddar…
Mikael_L
Alfredo skrev:
Efter första säsongen leder vi skorstenskramare knappt före kärnkraftsmaffian. OPEC-anhängarna är dock inte långt efter. Spänningen fortsätter.
:D (y) :D
 
Alfredo skrev:
Solen skiner och grillarna har väl kommit fram? Dags för säsong två i grilltändningsomröstningen. Efter första säsongen leder vi skorstenskramare knappt före kärnkraftsmaffian. OPEC-anhängarna är dock inte långt efter. Spänningen fortsätter.

[bild]
Kärnkraft?! :what: :mad:
Här är det prima vind i ledningarna... :):p:D
 
Jag kör med vatten.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.