Jo, visst var man sugen att bättra på träinredningen lite... Verktyg var det ingen brist på!
 
  • Gilla
Christoffer M och 1 till
  • Laddar…
Välkommen Christoffer M till byggahus.
 
  • Gilla
Christoffer M
  • Laddar…
bengtn skrev:
/B som nog skippar Hyvlar.se besöket.
bengtn - som var först i kön kl 14 utanför hyvlar.se.. :)
 
  • Gilla
vojma
  • Laddar…
Jamen Jackt, jag behövde ju lite prylar till mitt senaste renoveringsobjekt. Kolla min blogg så ser du tre kilo rostigt järn.:)
 
bengtn skrev:
Jamen Jackt, jag behövde ju lite prylar till mitt senaste renoveringsobjekt. Kolla min blogg så ser du tre kilo rostigt järn.:)
Ja, där ser man. Hade missat dina senaste inlägg. (Tycker jag har haft giltigt förfall.) Blir spännande att följa..
 
Vi är några som tänker träffas på Patrics på götgatsbacken i dag efter 17.30. Jag bokar stammis bordet. Alla som kan bör komma.

Mvh Pär h
 
Ni får ha det så trevligt, ta en öl för mig med!
 
Absolut
Går det bra med en ljus lager
 
  • Gilla
jackt
  • Laddar…
Kommer! Är redan där faktiskt...
 
Är sen men jag är på G
 
christofer.jpg
Det är märkligt vad lite öl gör med en del människor.

Christoffer kollar in sitt för dagen (söndags) nya loppis fynd.


Pär
 
  • Gilla
corre
  • Laddar…
Snart dags igen för en pilser och lite snickarskrönor i kvällsolen va?
 
Skulle det inte vara trevligt med en eller flera öl. Jag ,Christoffer M och två andra tänker träffas nu på lördag eftermidag/kväll. Och peppa varandra inför hösten projekt. Blev lite spontant därav kort varsel.Hoppas att flera kan
Pär
 
Skulle det inte vara trevligt med en eller flera öl. Jag ,Christoffer M och två andra tänker träffas nu på lördag eftermidag/kväll. Och peppa varandra inför hösten projekt. Blev lite spontant därav kort varsel.Hoppas att flera kan
Pär
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.