ompalompa skrev:
[länk]
Har sett huset före ombyggnad och kan säga att det är gigantisk skillnad, det var ett ruckel innan!
 
ullberg
ompalompa skrev:
[länk]
Jag gillar egentligen inte ens den där "ranch-stilen" med överbyggd altan längs hela huset (även om jag fattar att det kan vara praktiskt), men det där var riktigt snyggt, invändigt också, men det borde ju eka en del, undrar om man orkar bo i en sån miljö på sikt...

/U
 
Redigerat:
Mikael_L
ompalompa skrev:
[länk]
Är det någon fler än jag som undrar vad dom har mitt i köksön? ;)
(Ja alltså under skivan)
 
Mikael_L skrev:
Är det någon fler än jag som undrar vad dom har mitt i köksön? ;)
(Ja alltså under skivan)
En bur till gimpen? ;)
 
  • Gilla
Steffo1980
  • Laddar…
ompalompa skrev:
[länk]
Vitt, vitt och vitt på väggar och tak. Det blir ju så himla tråkigt och sterilt.........
Undrar om det var rea på den kulören, då det borde gått åt några liter färg.:rolleyes:
Planlösningen är väl ingen större hit med det utgångsmaterialet, tycker att man borde fått till något bättre....
 
ullberg
timmelstad skrev:
Kan tänka mig den här om ingen annan vill ha.

[länk]
Tja, helt lättsålt är det nog inte, Åmells kåk, den röda till höger, sänktes 12 miljoner när den var ute till försäljning, och jag tror (men kan ha fel) att den aldrig blev såld. Kan detta varit 3-4 år sedan kanske?

/U
 
timmelstad skrev:
Kan tänka mig den här om ingen annan vill ha.

[länk]
Om jag ska bo i "stan" någon gång vill jag ha detta:wow::wow:, annars kan det kvitta.
 
ullberg
timmelstad skrev:
Den här?
[länk]
Nej (om jag är rätt underrättad), den som syns till höger (grannen) på första bilden i den som är till salu just nu, dvs fortfarande danderydsgatan, hörnhuset man ser till höger när man går genom portalen från KTH-sidan.

Borde gå att googla fram, vet att jag läste om det i tidningen (gissningsvis när de sänkte priset), jag har ingen bevakning på denna typ av objekt på hemmet (lite out of my league tyvärr)

/U
 
MB77 skrev:
Om jag ska bo i "stan" någon gång vill jag ha detta:wow::wow:, annars kan det kvitta.
Böjd att hålla med, just Danderydsgatan tycker jag är en av de trevligare i stan. Den, och några av gatorna på Söders höjder kan jag tänka mig.
 
Mikael_L
timmelstad skrev:
Slänger in en rätt speciell historia från Göteborg också. Egen hiss och fem våningar...
[länk]
Ja en verkligt märklig bostad, kan jag tycka.
Inte då att den har hiss i själva bostaden, utan mer att bostaden tycks vara delvis belägen i huset bredvid.
Och att det verkar höra till en affärslokal till bostadsrätten.
 
ullberg
b8q skrev:
Böjd att hålla med, just Danderydsgatan tycker jag är en av de trevligare i stan. Den, och några av gatorna på Söders höjder kan jag tänka mig.
Även jag stämmer in i den kören, danderydsgatan är da shit i stan (och ja, på söder finns ett par områden som kan funka också)

/U
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.