Prenumeration via mail verkar ha flippat ut helt plötsligt, jag får mail från trådar som inte uppdaterats sedan jag sist besökte den och jag har fått mail från trådar där jag aktivt avslutat prenumerationen.
 
Jag har också problem med att anslutningen till forumet tappas när man skickar ett inlägg, som precis när jag skickade föregående inlägg. Man får upp "bearbetar" sen ett meddelande om att man inte kan ansluta till forumet, försöker jag igen så får jag varning om dubbelpost så då kasserar jag meddelandet och backar bak och gör en refresh, då finns min post där. Detta sker väldigt ofta, var annan eller var tredje gång ibland. Det började förra veckan känns det som

Kör byggahusapp på galaxy nexus med 4.1
 
Det stämmer! Förhoppningsvis så ska det vara utrett redan. Någon gång i mitten av veckan så hände det något som gjorde att mailservern inte orkade med riktigt och det blev upp till ett dygns fördröjning på alla mail.
Nu i morse så rensade jag proppen vilket gjorde att en hel del mail som skulle ha gått ut i helgen helt plötsligt kom. (Förlåt för spam!)

Från och med nu ska det fungera bättre. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.