Så om man uppgraderar byggahusappen så får man en ver. som ger reklam??

Sent from my GT-I9001 using Byggahus
 
Automover skrev:
Så om man uppgraderar byggahusappen så får man en ver. som ger reklam??

Sent from my GT-I9001 using Byggahus
Det kommer som ett brev på posten!
 
Automover skrev:
Så om man uppgraderar byggahusappen så får man en ver. som ger reklam??

Sent from my GT-I9001 using Byggahus
Inte bara det, det är även otydligare vilka trådar som uppdaterats.. IAF i dark mode.
 
jackt skrev:
Hur funkar det med notiserna i iphone/ipad?
Jag får upp notiser på alla bevakade trådar, även såna där jag inte vill ha "mail", den inställningen verkar inte gå igenom vidare till appen. Eller hur skall jag ställa in appen? Vill inte ta bort bevakningarna.
Ja, jag tror det. Du kan däremot ta bort enskilda notiser genom att klicka på "Notification" uppe i högra hörnet. Försöker beskriva med bilder. Det tog ett tag för mig innan jag fattade att man kunde dra appikonen från vänster till höger och på så sätt komma direkt in i inlägget. :)

IMG_3557.PNG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


dra-ikonen-till-hoger.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


IMG_3561.PNG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


IMG_3562.PNG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


IMG_3563.PNG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Lostmoose skrev:
Nu funkar inloggningen bra för mig, ett reklamfritt (betal?)alternativ så blir jag helnöjd!
Däremot verkar min automatiska signatur ha försvunnit...:-/
 
Lostmoose skrev:
Däremot verkar min automatiska signatur ha försvunnit...:-/
Det ska vara så. Vi har tagit bort de automatiska signaturerna "Sent from my GT-I9001 using Byggahus" eftersom vi tycker att de stör mer än de tillför.
 
Himmapularen skrev:
Det kommer som ett brev på posten!
OK, ytterliggare en app som man skall försöka komma ighåg att inte uppgradera..:confused:
 
Är det något problem med iphone-appen? Får upp ett fel meddelande och den står sedan bara och snurrar och kommer inte igång..
 
Vi håller på att uppgraderar en grej. Det måste ha hänt något. Vi försöker fixa.
 
Ok. Jag fick notisen på ditt svar så det verkar funka..
 
Nu ska det funka igen. Eventuellt behöver du starta om appen genom att dubbelklicka på den stora knappen där nere och "döda" appen.

Tack för att du sa till så snabbt. Problemet var en felaktig rewriteregel på vår server.
 
Japp. Nu funkar den igen. Svarar från appen..
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Jag har lyckats bli ägare till en platta (Andoriod) som inte fungerar med Google Play. Så jag hade uppskattat om ni gjort appen tillgänglig för nedladdning på något annat sätt. Härifrån, till exempel.
 
Har skickat mail till dig andersmc.
 
Per Eskilsson skrev:
Har skickat mail till dig andersmc.
Det funkade bra på det sättet också.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.