Kan det verkligen stämma att uppvärmningskostnaden är 114 tkr per år? Eller kan det bero på att poolen skall hållas 25 grader varm året om? :)
 
ullberg
Ja, driftskostnaden var nästan det mest spektakulära, i övrigt gillade jag faktiskt det. Härligt med old-school KNX bakom spegeln...

/U
 
Eluppvärmt dubbelgarage låter dyrt:)
 
Att en bok av Donald Trump fick en så framträdande plats i bilderna avslöjar nog att 114.000:-/år i driftskostnad är "peace-of-cake". "Vi har råd med det. Inga problem."
 
Johan Gunverth skrev:
Tja...

[länk]
Vad tusan gör den gamla Golfen i garaget?

Jag förväntade mig en Porsche eller Ferrari, eller åtminstone en Merca..
 
Daniel78 skrev:
Vad tusan gör den gamla Golfen i garaget?

Jag förväntade mig en Porsche eller Ferrari, eller åtminstone en Merca..
114.000:-/året i uppvärmning sätter effektivt P för sådana utsvävningar. :D
 
Unclebans skrev:
Tycker personligen att de valt ut en riktigt bra fotograf som lyckats fånga alla smådetaljer som ger den där härliga sommarkänslan. En vanlig mäklare eller vanlig mäklarfotogran kan inte göra detta. Även om det är som många säger att man inte vet hur huset ser ut så kände jag i alla fall att det var väldigt roligt att se alla bra bilder, kändes som ett långt reklamblad. Bara min personliga åsikt.
Jag håller med om det, det är ett intressant och annorlunda tänk, att köpa ett hus är ju i mångt och mycket att köpa en dröm, så det är förmodligen rätt smart att spela på känslorna.
 
Johan Gunverth skrev:
Tja...

[länk]
Jag gillar att de hela tiden trycker på den "tidlösa" stilen, när det snarare är extremt daterat. Nu gillar jag iofs 60-tal, men att bo så, njae...
 
Nimajneb skrev:
Detta var ju nästa löjligt billigt jämfört med mycket annat man sett i denna tråd.
[länk]
Men jag vågar inte ens fundera över driftskostnaden...
 
Johan Gunverth skrev:
Tja...

[länk]
Grymt coolt!!! Helt klart skulle jag kunna bo där.
 
Daniel78 skrev:
Vad tusan gör den gamla Golfen i garaget?

Jag förväntade mig en Porsche eller Ferrari, eller åtminstone en Merca..
Mäklarens 2:a bil tror jag. 1:a bilen tar de inte till visningarna/kundmöten.
 
Nimajneb skrev:
Detta var ju nästa löjligt billigt jämfört med mycket annat man sett i denna tråd.
[länk]

Jag vet inte jag. Tyckte det såg ut som en perfekt semesterbostad tills jag såg den extremt skitiga jacuzzin uääärrrkt
 
teamlundver skrev:
Jag vet inte jag. Tyckte det såg ut som en perfekt semesterbostad tills jag såg den extremt skitiga jacuzzin uääärrrkt
Med den där vattenparken förstår jag att jacuzzin är skitig ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.