4 737 läst · 19 svar
5k läst
19 svar
Fyllnadsmassor i Tyresö sökes
Sida 1 av 2
Hej alla glada Tyresöbor
(och alla andra för den delen)
Jag är snart på gång att gräva ur för en källare. Visserligen inte i Tyresö, men i Botkyrka.
Eftersom jag inte riktigt vet vad som räknas som fyllnadsmassor, vet jag inte om det är av intresse för er.
Om det skulle vara intressant kan ni höra av er för jag har ingen användning av det.
Said
16/11-04
EDIT: FINNS INTE KVAR
(och alla andra för den delen)
Jag är snart på gång att gräva ur för en källare. Visserligen inte i Tyresö, men i Botkyrka.
Eftersom jag inte riktigt vet vad som räknas som fyllnadsmassor, vet jag inte om det är av intresse för er.
Om det skulle vara intressant kan ni höra av er för jag har ingen användning av det.
Said
16/11-04
EDIT: FINNS INTE KVAR
Fasen va lustigt, Vi tittade på tomten på konvaljstigen 5 tror jag att det var för 2 år sen eller nått. Ligger 2 st nybyggda hus där nu.
Vi fick tag på en tomt på Alby Sjöväg istället och det får man vara glad för
Kul för er johanna, det blir en lång resa framöver då med husbygge osv
Jag ringde och kollade och vårt byggnadslov hade gått igenom igår .. YIIHAA !
Vi fick tag på en tomt på Alby Sjöväg istället och det får man vara glad för
Kul för er johanna, det blir en lång resa framöver då med husbygge osv
Jag ringde och kollade och vårt byggnadslov hade gått igenom igår .. YIIHAA !
Är det för långt att åka till Älvsjö för att hämta lite sten? Det är inga gigantiska massor utan resterna av min skorsten + någon vägg. Hålsten+tegelsten mao. Svårt att uppskatta mängden, 3-5kubik kanske?
Lastbilen måste ha skopa, i övrigt lättillgängligt.
Lastbilen måste ha skopa, i övrigt lättillgängligt.
Tjenare!
Jag har just köpt hus i Gudö, Haninge och har en del fyllnadsmassor som jag gärna blir av med. Då det verkar vara stor efterfrågan så får jag väl säga "först till kvarn" med undantag Johanna som har förtur då hon startat tråden
Mvh Peter
Jag har just köpt hus i Gudö, Haninge och har en del fyllnadsmassor som jag gärna blir av med. Då det verkar vara stor efterfrågan så får jag väl säga "först till kvarn" med undantag Johanna som har förtur då hon startat tråden
Mvh Peter
Hej alla Tyresöinnevånare och andra;
Vi bygger också i Tyresö Strand och kommer i Jan-05 att behöva fyllnadsmassor. Dumpa gärna hos oss också
Vi bygger också i Tyresö Strand och kommer i Jan-05 att behöva fyllnadsmassor. Dumpa gärna hos oss också