F
Hej
Vi har köpt hus i Tyresö Strand och är på jakt efter fyllnadsmassor. Är det någon som bygger och som önskar bli av med lite så är ni välkommen att kontakta mig.

::)Johanna

Många Tyresöbor här :) trevligt ..

Jag är också spekulant på fyllnadsmassor i Tyresö :)

Hej alla glada Tyresöbor
(och alla andra för den delen)

Jag är snart på gång att gräva ur för en källare. Visserligen inte i Tyresö, men i Botkyrka.
Eftersom jag inte riktigt vet vad som räknas som fyllnadsmassor, vet jag inte om det är av intresse för er.

Om det skulle vara intressant kan ni höra av er för jag har ingen användning av det.

Said

16/11-04
EDIT: FINNS INTE KVAR

Vi bygger i Tyresö !
Kan kolla med vår markentr. om det blir massor över och om de kan köra över det till er.
De har precis börjat spränga på vår tomt och kommer hålla på nästa vecka också.

Jag återkommer ! :)

Fasen va lustigt, Vi tittade på tomten på konvaljstigen 5 tror jag att det var för 2 år sen eller nått. Ligger 2 st nybyggda hus där nu.

Vi fick tag på en tomt på Alby Sjöväg istället och det får man vara glad för :)

Kul för er johanna, det blir en lång resa framöver då med husbygge osv :)

Jag ringde och kollade och vårt byggnadslov hade gått igenom igår .. YIIHAA !

Är det för långt att åka till Älvsjö för att hämta lite sten? Det är inga gigantiska massor utan resterna av min skorsten + någon vägg. Hålsten+tegelsten mao. Svårt att uppskatta mängden, 3-5kubik kanske?

Lastbilen måste ha skopa, i övrigt lättillgängligt.

Tjenare!

Jag har just köpt hus i Gudö, Haninge och har en del fyllnadsmassor som jag gärna blir av med. Då det verkar vara stor efterfrågan så får jag väl säga "först till kvarn" med undantag Johanna som har förtur då hon startat tråden ;)

Mvh Peter

Vad är det för typ av fyllnadsmassor ?

Hej alla Tyresöinnevånare och andra;

Vi bygger också i Tyresö Strand och kommer i Jan-05 att behöva fyllnadsmassor. Dumpa gärna hos oss också :)

Dom massor jag har är mest sprängsten, kanske 2 till 3 lastbilslass.

H/Peter

Vi har sprängmassor, större bumlingar, i Älta, för omgående leverans om någon vill ha.

mvh
David

David skrev:
Vi har sprängmassor, större bumlingar, i Älta, för omgående leverans om någon vill ha.

mvh
David
Är det i Älta ni bygger, det hade inte jag fattat! Vart i Älta? Min papps bor i Älta därav nyfikenheten... :) Han bor på Brittagatan om du nu vet vart det ligger...

Jag är intresserad av sprängsten eller annan fyllnadsmassa i Tyresö omgående, hur stora sprängstenar pratar vi om ?? 1kubik eller är det större sprängsten ??

Hej.
Under morgondagen fyller jag kärran i Täby.
Någon som behöver? Det är kakel, murbruk m.m.

M@ZE skrev:
Jag är intresserad av sprängsten eller annan fyllnadsmassa i Tyresö omgående, hur stora sprängstenar pratar vi om ?? 1kubik eller är det större sprängsten ??
Jag har ganska stora bumligar i Gudö, måste nog lastas med maskin och man inte är stark som en björn :D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.