Paul-Staffanstorp skrev:
I bästa fall kommer det bilder ikväll men nu går jag bara och väntar på att jag ska våga starta sågarna utan att grannarna kommer springande... tro jag är rastlös eller... :rolleyes:
Mitt i natten? :O
Vad har du druckit ? Spetsat kaffe eller primer ? :wow:
 
kamilenski skrev:
Mitt i natten? :O
Vad har du druckit ? Spetsat kaffe eller primer ? :wow:
Diesel kanske..... :D
 
Bara en gång i livet klippte jag gräsmattan kl 02.00.
Bara för att förlorat ett vad. Faan vad jag skämdes... :blushing:
 
  • Gilla
rampante och 1 till
  • Laddar…
Hahaha... Nä men det hade varit behagligare än vad det är nu med stekande sol... ;)

Men jag kämpar på... :)
 
Snygg bil Paul
Fick själv hämta ut en VIT Iveco med dubbelhytt och tre meters flak i Måndags 200Hk & 400Nm fy f#%.
Fick lämna min GMC pickis med 400Hk & 1000Nm till chefen. Livet är INTE rättvist inte ens hunden vill åka med Husse hon väljer hellre Matte och XC90:an.
 
Ola78
kamilenski skrev:
Bara en gång i livet klippte jag gräsmattan kl 02.00.
Bara för att förlorat ett vad. Faan vad jag skämdes... :blushing:

Köp dig en robotgräsklippare så behöver du aldrig mer skämmas över att du slår vad om en sån sak ;) Lite off topic men kunde inte låta bli:D
 
J.B. skrev:
Snygg bil Paul
Fick själv hämta ut en VIT Iveco med dubbelhytt och tre meters flak i Måndags 200Hk & 400Nm fy f#%.
Fick lämna min GMC pickis med 400Hk & 1000Nm till chefen. Livet är INTE rättvist inte ens hunden vill åka med Husse hon väljer hellre Matte och XC90:an.
Tack.
Måste kännas lite surt kan jag tänka mig... :S

Till alla vill jag säga att bilder på inredning inte kommer ikväll heller...
Vill avvakta till det är hundra... :blushing:
 
K
Paul: Inte färdig än??
 
här är min inredning i jobb bilen . Inredningen var redan i bilen när jag fick den fick justera den lite bara. Ska dock byta firma om några veckor och hoppas att jag ska få chansen att fixa inredningen i den.

det mesta är byggt i 25x48 läkt och 10 mm plyfa.

på sista bilden har jag satt en skiva bakom hytten där man kan sätta vinkingstep och stort koben mm.
 
  • 025.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 026.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 027.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 030.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
K
Fredrik.engdahl skrev:
här är min inredning i jobb bilen . Inredningen var redan i bilen när jag fick den fick justera den lite bara. Ska dock byta firma om några veckor och hoppas att jag ska få chansen att fixa inredningen i den.

det mesta är byggt i 25x48 läkt och 10 mm plyfa.

på sista bilden har jag satt en skiva bakom hytten där man kan sätta vinkingstep och stort koben mm.



Vad är det för klyvsåg du har? Såg jäkligt liten och smidig ut
 
kirderf83 skrev:
Paul: Inte färdig än??

Inte riktigt, och idag har det inte hänt någonting p.g.à jobb och andra aktiviteter så jag siktar på en slutkläm imorgon... :p


Vad för bil Fredrik... ?
 
Redigerat:
den jag har nu är primastar och kommer att få en renault traffic har jag för mig.

Precis som många andra här på forumet är har jag många systainers som jag vill ha ordning på i bilen så jag hoppas att jag kan göra mina hyllor själv och inte en inredning i metall som inte passar systainerna.

har ni förresten sett crashtest med trähyllor i en van ?

rätt fin video

http://www.youtube.com/watch?v=ssOL1tIPOrM
 
Redigerat:
Apropå bilar så ska jag ta en vecka ledigt från snickrandet och lacka min rekord -60.

Är brutalt less på att åka modern bil privat så jag ska betala av hela summan på avbetalningen och sälja den och återgå till att åka veteranare, måste bara lacka rekorden och fixa lite småsaker med den så är det bara att gasa sedan. :)


crashtest videon var intressant, undrar hur en plåtinredning som jag har beter sig vid en krock......
 
Redigerat:
Fredrik.engdahl skrev:
den jag har nu är primastar och kommer att få en renault traffic har jag för mig.

Precis som många andra här på forumet är har jag många systainers som jag vill ha ordning på i bilen så jag hoppas att jag kan göra mina hyllor själv och inte en inredning i metall som inte passar systainerna.

har ni förresten sett crashtest med trähyllor i en van ?

rätt fin video

[länk]
Misstänkte med detta då jag tyckte mig känna igen hjulhus och så...

Jag hade ju med primastaren innan och bytade till trafic då man fick betydligt bättre totalpris där och d kunde erbjuda mer utrustning än Nissan kunde...
Helnöjd !

Intressant det där krocktestet för jag undrar verkligen hur fan de kan godkännas att tillverkas bilar avsedda för att lasta saker i om mellanväggen är så klen så det som finns i skåpet kan fara ut genom framrutan...

Känns mer som en reklamfilm för de svinaktigt dyra plåtinredarna... :(
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.