pinebar skrev:
Nu blir man så där nyfiken igen.
Vem kan ha byggt detta? Varför säljer de?
[länk]


Att detta hus inte har blivit sålt ännu. Men det är säkert uppvärmningskostnaden som avskräcker de som har råd.
Synd att adressen inte framgår.
 
Ja, eller så avskräcker det. Så fult inne att man tappar hakan.... welcome a la -80-tal !
 
FLOHK skrev:
Ja, eller så avskräcker det. Så fult inne att man tappar hakan.... welcome a la -80-tal !
Håller med...inget vackert hem.
Såg du den fina lösningen i gäst toaletten under vasken. Ibland är kartong bra...
 
Mikael_L
Sen är det ju Erik Olsson fastighetsförmedling ser jag.
Det kan ju knappast göra huset mer lättsålt. ;)
 
Fasting65 skrev:
Här ligger huset/örnnästet iallafall:

[länk]
finns en fet j*vla hus dom bygger nere vid badet där
tror det är 1a eller 2s huset från spendrups
 
Fasting65 skrev:
Här ligger huset/örnnästet iallafall:

[länk]
Jisses vilken förändring....
Jag försökte övertyga min fru att vi skulle köpa den där fastigheten INNAN det här schabraket byggdes.
Hon vann...
Otrolig utsikt över mälaren men lite väl mycket brus från E4'an.
Huset som fanns där då var litet och slitet och något heeeeeelt annat:D
 
Mikael_L skrev:
Sen är det ju Erik Olsson fastighetsförmedling ser jag.
Det kan ju knappast göra huset mer lättsålt. ;)
Mmm, fastighetsmäklaren ser lite för självgod ut, 80-talist också. Man nästan ser hur han planerar vad han ska göra med provisionen. ;) Att de inte visar adressen måste också, förutom á la 80-tal, bidra till att ingen köpt det. Halva nöjet att leta hus är ju att åka i grannskapet för att pejla in grannar o.s.v Tack du som visade kartbilden. Sitta där med grannen i knät ;)
 
Redigerat:
Stort dyrt hus i ett område som inte har så hög status. Det brukar alltid vara svårsålt.
 
Eld skrev:
Stort dyrt hus i ett område som inte har så hög status. Det brukar alltid vara svårsålt.
Det är mycket att tänka på när man vill bygga hus. Att ett område har mindre status pga. läget.
 
rqu skrev:
Tror ni dom får det begärda priset? Med servitut på vägen som går precis förbi mellan huset och sjöstugan, jag bor en bit ifrån...
[länk]
Orangeriet var ju stiligt.
 
Tror absolut att dom får begärt pris eller väldigt nära.
 
John J skrev:
[länk]

Modernt men iskallt.
Ja, fy vad enkelt man kan förstöra ett hus. Vem vill köpa detta? Kommer ju att kosta 16,5 mille att återställa. :D
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.