Steffo1980 skrev:
[länk]

Härligt hus med grym potential i bruksmiljö. Stora ytor, både inne och ute.
Och vilket pris... läget, läget, läget, eller vad är det man säger.

Taxeringsvärdet på 966 000 kr med boarea på 396 kvm, biarea på 96 kvm, tomt på 11389 kvm, vid sjö.

Hade den legat 10 mil annorlunda, i riktning mot Stockholm, hade fastigheten varit galet mycket värd.
 
W
Lisenfisen skrev:
[länk]

Eller? jag hade kunnat tänka mig det om jag hade en massa miljoner över som bara skräpade.
Billigt kvadratmeter pris med tanke på att tomten ingår. 20 000 kr/kvm e inte mycket i dessa tider.
 
Lisenfisen skrev:
[länk]

Eller? jag hade kunnat tänka mig det om jag hade en massa miljoner över som bara skräpade.
Jo om man vill bo i en bunker.. ;) Nä jag gillar Kronblomvillan
 
Lisenfisen skrev:
[länk]

Eller? jag hade kunnat tänka mig det om jag hade en massa miljoner över som bara skräpade.
Den där känner jag igen. Den har varit med i den här tråden för kanske ett år sedan eller så. Trögsåld, eller ute igen tro?
 
pinebar skrev:
Den där känner jag igen. Den har varit med i den här tråden för kanske ett år sedan eller så. Trögsåld, eller ute igen tro?

det är nog både och.
 
Priset är sänkt med 6.3 miljoner sedan sist.

Kan för övrigt tillägga att samme arkitekt har ritat Bjärreds kallbadhus som man ser på bild.
 
Redigerat:
Tragiskt också att dom fortfarande har samma usla inomhusbilder, ser verkligen inte lockande ut.
 
Smaken är som baken

... Men vem har ett "playboy" rum idag?
 
ZNK skrev:
Smaken är som baken

... Men vem har ett "playboy" rum idag?
Menar du att det var vanligt förr i tiden?
 
Det huset ser känns inte alls påkostat eller särskilt hemtrevligt. Någon som la märke till badrummet på övervåningen, lite annorlunda avloppsdragning från handfatet, även vattenrören till blandaren såg lite krokiga ut. Känns inte som ett 15 mille hus...
 
HAHA! Det hade jag inte reflekterat över tidigare! Iofs så är det en del bilder som visar samma stolar, men från olika vinklar. Det gör att det är lätt att räkna vissa stolar flera gånger. Men jag gav upp efter 50 också.... :)

dannyowl skrev:
Herregud vad stolar!! Jag tappade räkningen vid 50.
 
Dom har snubbarna bygger borgar, fastningar och katedraler pa bestallning. Kanske nagot for den som har en tomt med bra berggrund?

http://www.castlemagic.com/
 
Tokyoboy skrev:
Dom har snubbarna bygger borgar, fastningar och katedraler pa bestallning. Kanske nagot for den som har en tomt med bra berggrund?

[länk]
Det verkar som att inte bara byggena är inspirerade av medeltiden, utan även sajten verkar gjord någon gång mellan andra och tredje korståget.
 
Saknar hit-counter, och rörliga bilder...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.