Hej!

Härmed inbjudes skåningar och svenskar till ytterligare en pubkväll i Lund. Kom förbi, sitt ner och ta en öl och snacka lite verktyg eller vad du vill med andra byggahusare. Och som jag brukar skriva - om du funderar på att köpa din första Best Tool eller är inne på din 10e Fest Tool spelar ingen roll - alla är varmt välkomna!

Jag har bokat ett rum (så att vi kan höra varandra) på Glorias från kl 18 fredagen den 25:e februari.

Glorias ligger på Sankt Petri kyrkogata, 2 minuter från järnvägsstationen.

//Daniel
 
Lysande, tack för att du tar tag i detta.
Om jag inte tvingas åka bort i jobbet just denna dag så är jag med.
 
Tyresö
Kul initiativ - riktigt kul! Fast jag har nog lite väl långt att åka - men definitivt en kul grej för alla som bor i Lund/Landskrona/Malmö-området. Jag glömde ju Staffanstorp...........Paul-Staffanstorp...alias Mr:Festool...... fast han är troligtvis helnykterist, den skötsamma pojken...hehe.
 
Redigerat:
faan va kul, syn att man bor så långt borta, hade vart kul, träffa massa verktygs nördar och prata verktygs porr och dricka öl - jag kan täka mig sämre saker att lägga tid på.
 
Thomas_snickare skrev:
faan va kul, syn att man bor så långt borta, hade vart kul, träffa massa verktygs nördar och prata verktygs porr och dricka öl - jag kan täka mig sämre saker att lägga tid på.
Det var en gång en kille som blev ombedd att ta med sig sin nyinköpta justersåg till en tidigare ölkväll, bara så du vet vad som gäller ;) (Stort grattis till nyförvärvet - jag är inte lite avundsjuk...) Annars passar nog också brödrosten i din avatar in i sammanhanget, om du har en sådan...

Daniel, jag har för avsikt att dyka upp den 25:e.
 
bygga_bo skrev:
Det var en gång en kille som blev ombedd att ta med sig sin nyinköpta justersåg till en tidigare ölkväll, bara så du vet vad som gäller ;) (Stort grattis till nyförvärvet - jag är inte lite avundsjuk...) Annars passar nog också brödrosten i din avatar in i sammanhanget, om du har en sådan...

Daniel, jag har för avsikt att dyka upp den 25:e.
Jätteskoj, högst upp på min prioriteslista, som endast kan överträffas av jobbresor eller beslut av min fru, så jag hoppas på att få vara där.

Även om mot förmodan ingen tar med en Felder att dema, eller hittar på en gruppköpsidé, kommer det att bli jättekul att träffa alla igen.

--- Mats ---
 
Jaha, det har jag funderat på att föreslå ett tag.
Tyvärr är datumet kasst från min synvinkel. Svärfadern firar födelsedag och dessutom ska vi döpa lilltösen dagen efter, så jag får hoppa över denna gången. :(
 
Bra initiativ Daniel! Jag är gejm, för alla er över 20 betyder det att jag är med lixom :-D

Jag kan ta med mina nyinköpta spånsugslangar!
 
Jag ämnar dyka upp.
 
Tyresö skrev:
Kul initiativ - riktigt kul! Fast jag har nog lite väl långt att åka - men definitivt en kul grej för alla som bor i Lund/Landskrona/Malmö-området. Jag glömde ju Staffanstorp...........Paul-Staffanstorp...alias Mr:Festool...... fast han är troligtvis helnykterist, den skötsamma pojken...hehe.
Aj aj aj... hur fan visste du det... :rolleyes:

Efter en tuff månad i Thailand så kan jag nog villigt erkänna att jag inte är så stor nyttjare av rusdrycker hemma i Svedala men ett par öl kan man nog få ner... :cool:

Det som stoppar mig är dock oftast att det är drygt med alla taxiresor då man bor på landet och inte har så lätt med transporterna tyvärr... :S

Ska göra vad jag kan för att kunna dyka upp men för en annan som aldrig träffat någon innan... hur hittar man rätt om man väl kommer dit... :blushing:


Edit:
Upptäckte ju nu när jag skulle skriva in i kalendern att det är derby mellan Rögle och Malmö i Ängelholm, men det kanske får hoppas över... Hhmm...
Allsvenska serien känns ju snart ganska ointressant ur Malmösynvinkel... haha
 
Redigerat:
Jag tycker detta är en riktigt trevlig ide och jag kommer givetvis att närvara...d^_^b
 
Jag har ju missat någon av dessa kvällar, men den här ska jag nog kunna dyka upp på. Det var ju hur trevligt som helst första gången (tror det var första pubkvällen iaf när jag var där).
 
Paul-Staffanstorp skrev:
Ska göra vad jag kan för att kunna dyka upp men för en annan som aldrig träffat någon innan... hur hittar man rätt om man väl kommer dit... :blushing:
Paul, du letar bara efter en kille som sitter med en hög spånsugslangar samt PHL som "asat" dit sin nya fina justersåg :p
 
Jag tror det är en konspiration, dessa kvällar hamnar alltid när jag är iväg och jobbar...

Hoppas ni får en trevlig kväll, och att det nästa gång det vankas öl och verktygsprat är på ett datum då jag kan närvara.
 
Masses skrev:
Paul, du letar bara efter en kille som sitter med en hög spånsugslangar samt PHL som "asat" dit sin nya fina justersåg :p
Ha ha ha... ja det blir nog bra det... d^_^b ... eller inte... :rolleyes:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.