Ezcobar skrev:
Är det någon som tänker äta en bit mat där på kvällen??? Lite tråkigt att sitta själv och äta eller inte äta!
Ses på Fredag!
Jag kan tänka mig en bit mat...
 
Jag kommer klämma en burgare...
 
phl skrev:
Jag kommer klämma en burgare...
Jo, något äter nog jag med.

--- Mats ---
 
Jag tror de flesta ska äta, jag ska i alla fall med största sannolikhet, äta.
Jag ska, helt säkert, dricka.
Däremot ska jag inte dricka öl, jag håller mig helt enkelt till den där flaskan rom som Masses är skyldig mig ;) :cool:
 
Jag tror även att jag bör läsa hela trådarna innan jag börjar fabulera :p
 
Nu jag förhandlat lite och det verkar inte omöjligt att jag trots allt kan komma att dyka upp på fredag. Om så sker kommer jag även att vilja ha lite mat i mig.
 
jac skrev:
Nu jag förhandlat lite och det verkar inte omöjligt att jag trots allt kan komma att dyka upp på fredag. Om så sker kommer jag även att vilja ha lite mat i mig.
Trevligt att höra Jac!
 
Det verkar som att det löser sig med familjelogistiken så jag dyker nog också upp på fredag. Jag kanske inte kommer prick kl 18, men om inte Skånetrafiken gör bort sig totalt så kommer jag. Jag kommer vilja äta en bit jag också.
 
rogerbjornstedt skrev:
Det verkar som att det löser sig med familjelogistiken så jag dyker nog också upp på fredag. Jag kanske inte kommer prick kl 18, men om inte Skånetrafiken gör bort sig totalt så kommer jag. Jag kommer vilja äta en bit jag också.
Jag börjar känna mig rätt säker på att jag klarar att komma. Så jag kan därmed nästan säkert erbjuda skjuts för de som ligger i upplockningsområdet från Limhamn och är intresserade.

--- Mats ---
 
hur länge brukar ni hålla på?
 
Nimajneb skrev:
hur länge brukar ni hålla på?
Tills personalen uttycker önskemål om att vi skall gå någon annanstans. :D
Annars står det väl var och en fritt att välja själv. De andra gångerna har väl folk kommit och gått lite hursom beroende på tåg och bussförbindelser och andra förpliktelser.
 
Jag är troligtvis inte kvar efter 00.00, förmodligen inte efter 23.00 heller men det beror ju på hur trevliga ni är :)
 
Mats Bengtsson skrev:
Jag börjar känna mig rätt säker på att jag klarar att komma. Så jag kan därmed nästan säkert erbjuda skjuts för de som ligger i upplockningsområdet från Limhamn och är intresserade.

--- Mats ---
Behöver förmodligen inte skjuts dit men skulle uppskatta en plats hem om det går för sig :)
 
CCPusher skrev:
Behöver förmodligen inte skjuts dit men skulle uppskatta en plats hem om det går för sig :)
Inga problem, det kan du få.

--- Mats ---
 
Tack för en mycket trevlig kväll!
Kul att se några nya ansikten också.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.