Masses skrev:
Paul, du letar bara efter en kille som sitter med en hög spånsugslangar samt PHL som "asat" dit sin nya fina justersåg :p
Nädu, efter jobbet med att baxa ner den i källaren kommer den inte upp på många år igen! ;)

Vi har ett eget rum bokat på andra våningen, det är bara att fråga någon i personalen efter ett rum bokat av Daniel.
 
JAAAAAH!!
Eller.. men... nääh....
Det är ju dan efter min födelsedag.... GISSA om jag kommer att vara sliten! :S
 
Det låter ju jätte kul! :) Tyvärr är det lite för långt bort för min del...
 
Men en återställare är ju bästa medicinen, vettu
 
Det blir bra, jag kommer.
/S
 
Snabb sammanställning dårå:
Daniel_N
Jac
Bygga_bo
Mats Bengtsson
Masses
phl
Ezcobar
mrVoodoo
snafets

"velpottorna" som inte bestämt sig ännu är ej med på listan, enbart hardcore ölhävare ;-)
Kom igen nu gott folk!!!
 
*Ahum!*








*stampar lite irriterat med foten :@*
 
CCPusher skrev:
*Ahum!*








*stampar lite irriterat med foten :@*
Hehe, Masses orkar kanske inte dricka öl två dagar i rad och tror att det gäller alla andra också;)

Nu har vi en ny lista med riktigt hardcore ölhävare:

Daniel_N
Jac
Bygga_bo
Mats Bengtsson
Masses
phl
Ezcobar
mrVoodoo
snafets
CCPusher
 
CCPusher skrev:
JAAAAAH!!
Eller.. men... nääh....
Sorry mannen, tolkade ditt svar som att du inte orkade komma, med tanke på din ålder och allt :D :D :D

Men ok du får lov att bjussa mig på en öl, inga hårda känslor här inte

Kul att du kommer d^_^b
 
Hörru, jag har också bestämt mig, faktiskt! Tyvärr åt fel håll q(;^;)p, denna gången. Nästa gång är jag på igen d^_^b, förhoppningsvis.
 
Det är lugnt moses, du är skyldig mig en flaska av husets finaste rom så stryker vi ett streck över den här tråkiga lilla incidenten ;)
 
Nu bumpar jag denna tråd lite!
 
Tragiskt - nu visar det sig att jag nog inte kan komma den 25:e eftersom jag är bortrest.
Så ni får nog tyvärr stryka mig från listan om inget under sker.
 
Är det någon som tänker äta en bit mat där på kvällen??? Lite tråkigt att sitta själv och äta eller inte äta!
Ses på Fredag!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.