Grönahus har dessutom lite fibaro prylar nedsänkta just nu
 
Någon som fått HC2 5.70 att fungera ihop med nya mjukvaran 2.01 till Iphone5
Den får kontakt och alla enheter finns tillgängliga men inget går att ändra. Det ser ut som att ändringar skickas men det händer ingenting.
 
Exakt, vad fasen väntar jag på. Idag ska det beställas.

Aeon USB sticka funkar med Fibaros insatsbrytare? Finns det inga billigare motsvarigheter till Fibaros brytare?
 
Jag menar Fibaro 3.570
 
Tjena alla z-wave diggare :)

Sitter och pillar med DSC larm-pluginen för Vera som integrerar med Envisalink 3 (EVL3) och tycker inte det lirar som det skall. T.ex....tar det lång stund innan den kopplar upp sig med EVL3
11:13:16.204 LuaUPNP: starting bLogUPnP 0 <0x2b837000> (power connected to Vera)
11:34:39.309 LuaUPNP: starting bLogUPnP 0 <0x2b212000> (Vera restarted automatically?)
11:56:10.143 luup_log:23: DSCAlarmPanel: Running Network Attached DSCAlarmPanel using EnvisaLink 2DS 192.168.1.15:4025
EVL3'a webUI uppdateras också vid detta tillfälle till TPI "online"

Är det någon här som använder EVL3 och DSC ?
Vad är era bästa tips och upplever ni liknande
 
Nån som vet om man vågar sätta 2st fibaro dim för att styra vardera 50% av armaturerna i ett och samma utrymme? Tänkte mest på fördröjning.

Är det nån som har sett z-wave relä och dim m.m för DIN montage?
 
jerk skrev:
Någon som fått HC2 5.70 att fungera ihop med nya mjukvaran 2.01 till Iphone5
Den får kontakt och alla enheter finns tillgängliga men inget går att ändra. Det ser ut som att ändringar skickas men det händer ingenting.
Jag använder den på en iphone 5 med iOS 7.0.3 och det fungerar utan problem.
 
8%på m.nu i helgen
 
Check.

zwave.JPG
 
Tråkigt när systemet nästan är komplett så man vet inte vad man ska beställa :)
 
Jajjan skrev:
8%på m.nu i helgen
Rabattkod: "HELG"
 
Idag släpptes version 2 av Imperihome, någon som gjort någon snygg dashboard?
 
dhanjel skrev:
Tråkigt när systemet nästan är komplett så man vet inte vad man ska beställa :)
Ja det är verkligen synd om dig. Du kanske kan tröstköpa lite prylar och skicka hit?
 
  • Gilla
Hoffan
  • Laddar…
Raul1 skrev:
Jag använder den på en iphone 5 med iOS 7.0.3 och det fungerar utan problem.
Fast det går av någon anledning bara att logga in som admin. Andra användare funkar inte trots ominstallation av dessa. Allt ser ut att fungera men inga ändringar genomförs
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.