Nimajneb är inte så inne med modet. Jag tror han använder hatt med ;)
 
MathiasS skrev:
Nu är det lite föredetting-varning tror jag.

Sedan härom året är vit bil FETT INNE. :cool:
Vadå har du skaffat en vit eller?

Isåfall har statusen för vita bilar ändrats från tråkig till nördig. :p
 
KEPSVARNING på vita bilar!
 
Näe men här i storstan fattar man ju vad som är fett coolt och vad som är 1983. Eller vänta nu, coolt säger man inte längre tror jag. Någon som är född på 90 talet kanske kan anvisa korrekt språkbruk.
 
Det är väl onekligen så att de silvergrå är på väg ut och vitt anses bli nästa modefärg på bilar. För egen del har jag åkt vit bil i några år nu och idag köpte jag en silvergrå. Är jag föregångare eller pinsamt efter?
 
Nämen scheisssse, jag har keps jämt typ.
Gör detta att även jag är nördig?
 
Det beror nog på. En vit 740 är ju fortfarande bara en rutten 740, även om den är vit.
 
Nä lazerblått är det som är trendigt för det har jag:

 
En begagnad vit bil har alltid o kommer alltid att förknippas med en bil med företagsdekaler på. Vet inte hur det är nu för tiden men förr fick man ju tom skatteavdrag om man hade en vit bil som tjänstebil.
Silvergrått har varit poppis i 10år pga man ser inte dammet på bilarna så bra.

Men det kan ju vara så att i dom norra avkrokarna av detta landet att det finns kepsnördar som tror att vita bilar är inne då dom tror att det ger ett kamoflage när isbjörnarna galopperar ner för Kungsgatan.:p

Nästa nördfärg.... Televerksorange:wow:

btw, vad Svenska språket har FETdegenererat.q(;^;)p
 
Nimajneb skrev:
Nästa nördfärg.... Televerksorange:wow:

btw, vad Svenska språket har FETdegenererat.q(;^;)p
Det heter brandgul!

:D
 
Guzzi skrev:
Det heter brandgul!

:D
Får skylla på trötthet att jag missade detta:D
 
Guzzi skrev:
Det heter brandgul!

:D
Nä detta är brandgult. :)
62867911.JYvNCpUS.jpg
 
MathiasS skrev:
Näe men här i storstan fattar man ju vad som är fett coolt och vad som är 1983. Eller vänta nu, coolt säger man inte längre tror jag. Någon som är född på 90 talet kanske kan anvisa korrekt språkbruk.
Tycker mig ibland uppfatta att man minimerar språket och säger; "det är bara såååååå"

Och valde senast en Volvo med "Seashell", helt förträfflig att dölja damm/skit, ännu bättre än den tidigare silverfärgade. Men erkänner att den vita med kromade lister är snygg.
Och Nej, varken hatt eller keps utan en härlig fjällrävenmössa med stora öronlappar och fuskpäls, "den är bara såååååååå":D Ni som sett Björn Skifs gubbe som dessutom har en brandgul HellyHansen vet vad jag menar.
 
Redigerat:
skalman1 skrev:
Nä detta är brandgult. :)
[bild]
Vaf#n! Bilden försvann ju. :(
 
skalman1 skrev:
Nä lazerblått är det som är trendigt för det har jag:

[bild]
Det enda som gör den där ok är att den liknar Nogaroblau mit perleffekt. Färgernas färg.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.