Status
Tråden går ej att kommentera.
:) ..och andra halvan, mår hon bra?
 
Ja då. Hon är uppe och springer :). Och grabben sover mest :)
 
  • Gilla
Mikael.S och 3 till
  • Laddar…
Då är det väl på sin plats att säga Grattis! :)
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Åsa Lund
Grattis till nya familjemedlemmen!
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Jag stämmer också in i kören och säger Grattis till den nya familjemedlemmen !
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Kul med tillökning. Det konstigaste som jag kände när vi fick barn var att det så fort kändes som att såhär har vi väl alltid haft det. Tiden före barn glömdes väldigt fort kan jag känna. Någon mer som känner likadant?
 
  • Gilla
13th Marine och 1 till
  • Laddar…
iSnobben iSnobben skrev:
Kul med tillökning. Det konstigaste som jag kände när vi fick barn var att det så fort kändes som att såhär har vi väl alltid haft det. Tiden före barn glömdes väldigt fort kan jag känna. Någon mer som känner likadant?
Håller med till fullo! För fyra veckor sen fick vi nummer tre, och nu känns det som att vi alltid haft tre!
 
iSnobben iSnobben skrev:
Kul med tillökning. Det konstigaste som jag kände när vi fick barn var att det så fort kändes som att såhär har vi väl alltid haft det. Tiden före barn glömdes väldigt fort kan jag känna. Någon mer som känner likadant?
Instämmer. Våran grabb blir snart 9 mån och precis som Snobben säger så känns det som om han alltid funnits. Sjukt skum känsla!

Angående tid åt renovering så vill jag nog ändå påstå att saker och ting tar väldigt mycket längre tid. Kanske inte nödvändigtvis när de är så små att de mest sover och ammar men när de börjar bli större så tycker/känner iaf jag att man bara vill lägga mer och mer tid med dem och den tiden måste man ju ta från någonstans :)
 
Lila krokus med grattis-text och festliga dekorationer som symboliserar firande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
simpa81 simpa81 skrev:
Snyggt! Och spännande med nytillskott! Är det första? Vi fick nr 3 för ett par veckor sen :)
Får 3e började på dagis i förrgår... tiden går fort :)
 
Min flyttade till eget boende, ska plugga borta, i torsdags.... vart tar tiden vägen?
 
  • Gilla
AndersPS
  • Laddar…
Det har stått lite stilla sen grabben kom. Men idag fick vi dit fönstren. En rikigt skillnad i trappan :)
 
  • Nyinstallerade fönster i en trappuppgång med trägeländer, mjukt belyst av dagsljus genom takfönster.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Trappa i hemmiljö med nyligen installerat lodrätt fönster som ger ljusinsläpp, stege vid sidan.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Nyligen installerade fönster på en grå husfasad med reflekterande himmel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
kalle55 och 8 till
  • Laddar…
Blir kanon bra med fönstret i trappan.

Grattis till tillökningen familjen.

Själv har man fyra st.

//Mathias
 
Stort grattis! Om några år har du snickarhjälp! ;)
 
Stort Grattis!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.