Tackar
 
Tyvärr har jag en känsla av att det inte finns pengar kvar i konkursboet.
 
JK skrev:
Tyvärr har jag en känsla av att det inte finns pengar kvar i konkursboet.
Sällan det gör det....
 
Alla uppgifter hittar man på www.ratsit.se
Således är det inget hemlig.
Jag brukar kolla och tänka flera gånger om innan jag skriver nåt som kan vara i den "vridna" stilen.

För Er andra som letar efter folk eller vill veta mer, kan jag nämna att många institutioner har färsk data om många. Skattemynd. kronofogde. adressändring.posten.citymail...
Och det är inga hemliga uppgifter.
Jag är bara glad att jag har för en vana att kolla själv vem jag ska anlita.
 
Redigerat av moderator:
ok.
 
Uppskattar Din omsorg
 
Vet vi är en del som inte vill förknippas med rötägg.
Dock trist att se folk drabbas.

/Kent
 
Tack för omtanken, Konkursen skall upp i Hässleholms tingsrätt 20 januari kl. 09.20
 
korner skrev:
Tack för omtanken, Konkursen skall upp i Hässleholms tingsrätt 20 januari kl. 09.20
Hej
Hur har det gått med autark och hur det gick i tingsrätten - ngn lösning i sikte ?
 
Konkurs, 200 spänn i kassan....
 
Tyresö
korner skrev:
Konkurs, 200 spänn i kassan....
.....och inget till dej eller någon annan heller. Undrar varför vissa startar företag när dom innerst inne vet att dom inte är kapabla att ta sitt ansvar.
 
Ja man kan ju fråga sig, men han är säkert ledsen i sin nya JEEP på väg till Tyskland
 
  • Gilla
mekar-anders
  • Laddar…
korner skrev:
Ja man kan ju fråga sig, men han är säkert ledsen i sin nya JEEP på väg till Tyskland
Korner, synd att höra.
den snubben har verkligen kommit billigt undan.
 
Buster1 skrev:
Vad gör man när hantverkaren vill ha pengar för att köpa in material? Jo, man betalar så fort materialet har kommit till bygget inte en sekund tidigare.
Eller så betalar man direkt till leverantören och står själv som mottagare av godset. Då äger man ju fönstren även om byggaren går i kk.
 
Detta kom häromdagen från "mästerbyggaren" lite redigerat då det involverar tredje part.

Härmed uppmanar dig omedelbart alla förföljelser, förtal, lögner, terrorism via telefon / e-post till avstå privat. Särskilt i Inter nätetsom byggforum etc. senast Byggahus 2011/02/18 växa ut eller ta bort dem.
Härmed ger jag dig möjlighet att använda den.
Om du inte anger det misslyckas omedelbart eller försummelse av ett föreläggande ombeds här på tingsrätten och snygg Hässleholms dig med en skadeståndstalan i mängden 3.000.000 kronor stämma dig.

Det TUD är ledsen att det hade kommit så långt, det var inte nog,, har ljugit, inte betalar anständiga fortfarande, men ni är tillsammans anklagas för mordet karaktär.
I grund och botten, får du bara vad du förtjänar.
Dina problem är lösta, du stannar lite ärlig mot dig själv, går dan mycket av dig själv. Jag önskar er mycket hälsa och lycka i alla händelser i ditt framtida hem.Lycka till.


Högaktningsfullt

Din XXX XXXX (entreprenören)
 
Redigerat av moderator:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.