H
Jag tycker att den tar för stor plats.
 
Jäkligt störande att man kommer åt den när man scrollar, så man hamnar i en annan tråd helt plötsligt!
För mig får funktionen gärna stängas av permanent
 
  • Gilla
jonko och 4 till
  • Laddar…
Ta bort denna "service" med detsamma snälla.
Måttligt irriterande att helt plötsligt hamna i en helt ointressant tråd och sen på ett smidigt sätt inte kunna komma "rätt" igen.
Mer OK hade det vart om man kunde använda "bakåt" knappen för att gå tillbaka till den tråd jag läste i.

Men gör det iaf valbart...
 
  • Gilla
Pytt
  • Laddar…
Läs också, skulle det inte vara trådar om liknande? Jag läste en tråd om att gjuta garageplatta och tipsades om köksrenovering och till köksrenoveringen var jag nog tre ggr innan jag blev mera försiktig med scrollandet.

Räcker det inte med senaste inläggen, där finns ALLA nya inlägg.

Att hota med att lämna BH är väl inte realistiskt i mitt fall.

Protte
 
  • Gilla
magda136
  • Laddar…
Den hade varit bra om förslaget hade varit relevant, men jag har ännu inte sett någon relevans i de förslag till "läs också" som ges. I denna tråd föreslås t.ex att jag ska läsa tråden om "brandsäkerhetsregler"!! Jag ser faktiskt inte hur man maskinellt skulle kunna ge sådana förslag. DN har inte lyckats, vilket (även av andra skäl) kostade dem ett abonnemang ;) Nä, vi i den gamla skolan är vana att klicka på det vi vill öppna. Det nya modet på webbsidor att börja fladdra med allt möjligt så fort man fiser klarar vi oss utan.. Detta är ju inget datorspel!
 
  • Gilla
thomas33 och 1 till
  • Laddar…
Funktionen är katastrof på iPhone-appen! Den där rutan poppar upp när man scrollar och skriver ibland så att man råkar trycka på rutan av misstag. Ta bort den nu!
 
  • Gilla
Sammy_j och 2 till
  • Laddar…
S
Instämmer, funktionen är värdelös.
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Hoppas den försvinner ögonaböj...man kommer ju åt den hela tiden så helt plötsligt läser man i en annan tråd.
 
pelpet skrev:
Funktionen är katastrof på iPhone-appen! Den där rutan poppar upp när man scrollar och skriver ibland så att man råkar trycka på rutan av misstag. Ta bort den nu!
Ja! Jag trodde jag blivit knäpp för jag fattade inte varför jag helt plötsligt flög in i en annan tråd medan jag läste. Och som nämnts tidigare kan man ju inte komma tillbaka ordentligt till där man var igen när man väl råkat hamna i den rekommenderade tråden, jag blir tokig!
Nu sitter jag och scrollar jääääätteförsiktigt, för minsta felklick (till synes oberoende av var på skärmen det sker) resulterar i att jag hamnar i en för mig totalt irrelevant tråd...
 
Jätteirriterande att det rätt som der är byts ämne när man scrollar på telefonen
Dessutom en onödig funktion
Ta bort eller gör det lätt att stänga av funktionen
 
Ingen som tycker om den nya superfunktionen och har något positivt att säga? 😝
 
Det enda positiva är väl när den tas bort.....

Protte
 
Ta bort den håller på att bli tokig
 
Fy. Den där funktionen känns bara som billigt klickfiske.
 
Inser att jag brukar scrolla på sidan med tummen långt ned på skärmen (för att inte skymma texten). Nu kan jag nästan inte använda siten eftersom det hela tiden hoppar till någon ny, random sida och när jag backar tillbaka hamnar jag överst på sidan igen (vilket innebär att jag måste scrolla ned igen, vilket i sin tur innebär att jag återigen hamnar på en random sida). Längtar just nu till måndag... :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.