Varför skall det hoppa upp en ruta i nederkanten som puffar för annan tråd?
Bara irriterande och gör skärmytan som är användbar mindre.:mad:
 
  • Gilla
legion och 4 till
  • Laddar…
Det kan vara användbart för folk som vill "surfa runt", kanske passar förslagen då.
För att göra alla nöjda vill jag starkt rekommendera att göra funktionen valbar under inställningar.
 
  • Gilla
hus520 och 2 till
  • Laddar…
Precis - fattade inte varför jag kommer in på fel sida när jag scrollar - otroligt enerverande. Jag sitter med surfplatta i soffan ...
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Håller med samtliga! Mycket onödigt och enerverande! Ska den finnas bör det precis som Bo Siltberg skriver, finnas en inställning där man kan välja/välja bort detta.
 
  • Gilla
hus520
  • Laddar…
S
riktigt löjligt med "läs också"
finns ju redan liknande ämnen
 
Hur stänger man av denna funktion? Otroligt störande (både här och på andra sidor)
 
  • Gilla
yonna
  • Laddar…
Liknande funktion finns på nättidningarna också, fast då kommer de mitt i artiklarna i stället, men har någon form av koppling till artikeln man läser i alla fall. Här verkar funktionen visa helt random tråd/artikel....varför skulle man vilja läsa mer av X om man är inne på en tråd om Y?
 
Sjukt störig funktion. Verkligen löjligt störig, det räcker väl med att pusha senaste inlägg överst samt diverse inlägg till höger? Ska vi muta in vänsterkant, botten och mitten oxo när vi ändå är igång? :)
 
Syftet med "Läs också" är att förse besökarna med tips på liknande innehåll. På måndag kommer vi fixa så att det blir valbart under inställningar, vi hann bara inte göra allt färdigt idag.

Jag vill gärna ha er feedback på hur ni tycker att förslagen fungerar. Systemet kollar på rubriken, innehållet och aktualiteten och viktar ihop det den tror är relevant.

Jag kan stänga av det men då stänger jag det för alla. Vill gärna att ni ger det helgen men om det är supermegadåligt så säg till så tar jag bort det fram tills inställningen finns.
 
  • Gilla
mg765 och 2 till
  • Laddar…
Det är för mycket "fladder" på så många sidor. :mad:
Som det där med en flik som hoppar in och säger att det går bra att chatta med någon på företaget. Sen är det nättidningarna, som någon redan sagt, som har liknande denna pil som här på BH. Allt detta stör läsupplevelsen av det ämne man klickat på för att läsa och ta del av. Det finns redan tillräckligt med andra funktioner på Bygga Hus som pushar för annat intressant att läsa. Så jag säger nej tack till denna.
 
  • Gilla
Mattias_Jo1
  • Laddar…
Extra korkat blir det när tråden man uppmanas att "Läsa också" är den där man själv har skrivit senaste inlägget!
Antingen ska det vara en tråd där man varit aktiv och där det kommit nya inlägg, eller en tråd som man av någon anledning kan tänkas vara intresserad av, baserat på att man intresserat sig för andra trådar, liknande den som nu föreslås.
 
Tycker inte en sån funktion ger mycket.
Är det ett sånt system som ska 'lära sig' med tiden? För just nu har de föreslagna inläggen ingenting alls att göra med det inlägg man själv valt att gå in på. Vansinnigt irriterande! Använder man iPhone (även andra mobiler?) så kan man inte svara på det inlägg man är inne på utan att lyckas trycka på den förbannade rutan och så vips är man inne på en helt annan (ointressant) sida.
 
I
Ta gärna bort den! Om den nu ska vara kvar så gör den valbar. Något ni gärna får göra omedelbart är å byta plats på pilen & krysset så det går lättare att klicka bort den.
 
Gahh!! Vad har ni gjort nu då? Appen flaxar mellan laddningar av reklam i forum trådarna. Fruktansvärt irriterande!! IPhone iOS 9.3.1
 
Öh..jag skrev detta i en helt annan tråd om appen???
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.