Om TS tycker att Boschen på Maxi är en lämplig maskin så finns det absolut ingen anledning att köpa den dyrare någon annanstans. (kan du hitta en med LBoxx så är det ett kanonfynd)
Garantin tex är densamma och hanteras av vilken återförsäljare som helst i hela Europa så absolut ingen anledning att vara nojjig eller ideologiskt blockerad, bara att handla:)
 
Bubblaren;

Hur gör du om du köper någon hyffsat dyr maskin på någon "proffsigt och fint" ställe och 2 veckor senare börjas den säljas hos ICA MAXI?

Kastar du den för att den då är för dålig?
 
skalman1 skrev:
Bubblaren;

Hur gör du om du köper någon hyffsat dyr maskin på någon "proffsigt och fint" ställe och 2 veckor senare börjas den säljas hos ICA MAXI?

Kastar du den för att den då är för dålig?
Kanske exakt det som har hänt.......... Klart man blir förbannad då......
 
Mikael_L
On topic då.
Jag tror att Bauhaus har en AEG på mycket bra kampanjpris, typ halva priset.
Lägre prissatt än TS budget, redan innan prissänkningen, men kanske ändå något att kika på?
 
Mikael_L skrev:
On topic då.
Jag tror att Bauhaus har en AEG på mycket bra kampanjpris, typ halva priset.
Lägre prissatt än TS budget, redan innan prissänkningen, men kanske ändå något att kika på?
Du tänker inte på den där gamla nicd modellen som säljs för typ 800kr va?

Skickat från en Trocadero
 
Mikael_L
Jag vet inte mer än jag kommer ihåg att jag såg det flimra förbi när jag läste en bauhaus reklam.

Men är det NiCd-batterier går det ju fetbort. Jag skulle aldrig köpa annat än Li-ION idag.

Trocadero är gott. Och säkert K-märkt också ... ;)
 
Jag tror att det är den, har varit med i lite reklam här och där.

Jo trocadero är gott, brukar ha runt 30-50 burkar i kylen. :)

Skickat från en Trocadero
 
skalman1 skrev:
Du tänker inte på den där gamla nicd modellen som säljs för typ 800kr va?

Skickat från en Trocadero
Observerade också att det stod nåt i stil med cd på batteriet, trodde inte de fick säljas längre.
 
Men de had en grön bosh för runt 895 med 2 lionbatterier.
 
Ja, bauhaus har nog 20% på gröna bosch (om de inte slutat med det nu), om man kan nöja sig med grön. Iofs är det nog inget att tänka på med tanke på att blå bosch inte duger (iaf om den säljs på maxi). Får hoppas att maxi inte tar in nån Festool, för då skulle nog universum rasa samman...
 
  • Gilla
weezer och 2 till
  • Laddar…
skalman1 skrev:
Bubblaren;

Hur gör du om du köper någon hyffsat dyr maskin på någon "proffsigt och fint" ställe och 2 veckor senare börjas den säljas hos ICA MAXI?

Kastar du den för att den då är för dålig?
Haha bra fråga. Till att börja med skulle jag bli fruktansvärt förvånad.
Och nej jag hade inte slängt den.

Jag vågar påstå att jag är rätt verktygstokig och kan i princip aldrig gå förbi en skyltning med verktyg utan att kolla en gång extra (fråga min hustru) men jag har aldrig sett något som jag kunde tänka mig köpa eller för den delen redan köpt dyrt någon annanstans.
De gånger jag sett maskiner från vettiga märke Bosch, Hitachi eller dyl. har det varit snikmodeller typ bara ett batteri, 1,5Ah istället för 3Ah eller instegs modeller som jag inte är intresserad av. Kan dock tillägga att jag hellre köpt en t.ex Bosch instegsmodell än en Meec eller annan lågprismaskin.
 
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.