Det blev en slang på 3/8" :)
 
Precis när jag äntligen bestämt mig för vilken kompressor jag ska köpa, så försvinner den från marknaden :(.

Hade bestämt mig för en Stanley 50 l med avgiven luftmängd: 280L/min, genomlupen cylindervolym 356L/min, arbetstryck 10bar samt effekt 2200W/3hp.

Alltså en sån här fast med 50 l tank:
https://www.jula.se/kompressor-dv2-400-10-24p-24-l-2200w-356l-min-200068

Någon som vet varför dom slutat att sälja 50 l versionen? Var det något fel på den?
 
Var nog bara ett fel på den, den sålde för dåligt.

Det är inte många som tillverkar kompressorer och just denna ser i mina ögon ut som vilken massproducerad kompressor som helst. Du kan helt säkert hitta den med 50l tank i annan färg och dekaler.
 
  • Gilla
Benny
  • Laddar…
Robert-san01 skrev:
Var nog bara ett fel på den, den sålde för dåligt.

Det är inte många som tillverkar kompressorer och just denna ser i mina ögon ut som vilken massproducerad kompressor som helst. Du kan helt säkert hitta den med 50l tank i annan färg och dekaler.
Har du några förslag?
 
Julas Meec?
 
Finns 3st Stanley 50l i Arninge.
 
Robert-san01 skrev:
Finns 3st Stanley 50l i Arninge.
Jasså? I vilken butik? Hur mycket kostar dem?
 
Jula. Två i kartong med något tbh kit, en ensam på golvet. Såg tyvärr inga priser och letade inte heller.
 
Robert-san01 skrev:
Jula. Två i kartong med något tbh kit, en ensam på golvet. Såg tyvärr inga priser och letade inte heller.
Jaha, vad konstigt att dom inte har dom på deras hemsida. Där finns bara 24 l tank.
 
Kan kanske vara för att den är utgången och vissa butiker har rester kvar av den.
 
Jag kan inte erinra mig att jag sett denna på hemsidan annat än som club/kampanj vara. Här finns den i butik i kartong med tillbehörspaket till priset 3495:- härom veckan var den på på kampanj för ca.2800:- Det kostar att tveka;)

Men jag tror (utan att veta) att denna är en sådan som kommer som lockvara med jämna mellanrum. Jag har haft en diskussion med Jula om deras hemsida och fick då veta att en ny är på gång så förhoppningsvis så blir allt jättebra :rolleyes:
 
Jag har en sådan 1-fas 2-cyl 50L "Stanley DV2 400/10/50 2200W" som är köpt hos Jula (art.nr. 200-017). Fanns hos dem så sent som i Mars. Den är faktiskt riktigt trevlig. Inte så högljudd samt har hitintills kunnat köra den på 10A säkringar. Den har tidigare funnits på Julas hemsida.

Har även 2st "Stanley D 261/10/24 24L 1800 W". De väsnas bra mycket mer, men gör i övrigt vad de skall.
http://www.jula.se/oljesmord-kompressor-d-261-10-24-24l-1800w-250l-min-200067
 
Var inom Jula i Halmstad i eftermiddags. De hade 3st "Stanley DV2 400/10/50 2200W" i butiken. Jula art.nr. 200-017, för 2495kr.
 
frav skrev:
Var inom Jula i Halmstad i eftermiddags. De hade 3st "Stanley DV2 400/10/50 2200W" i butiken. Jula art.nr. 200-017, för 2495kr.
Hittar inte det artikelnumret på Julas hemsida.
 
Den har det artnr. men som skrivits flera gånger så finns den inte på hemsidan men i butikerna :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.