P
Vattnat lavendeln som jag planterade för någon månad sedan, förberett sådd av fler fröer inför våren.
 
Redigerat:
  • Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Y
Idag så bytte elektrikern elmätare. Undra om jag fått nya funktioner på leverantörens webbsida...
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Fått renoveringen av toaletten klar till fruns stora glädje.
 
  • Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Fått hem nya expansionskärlet. Sen blev det lite rördragning för nätverket på vinden. Lite isolering och ett par reglar kom också på plats.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09
p.lundgren skrev:
xc70? Konstigt namn på en hund. Vad ropar du när hon inte lyder? Hundd....l eller hundf.n? :)
Ha ha den där pensionären heter Homer 😂

Vi har en deal jag och Homer

Bit ingen, gör ingen på smällen

Då får han gå lös hemma på tomten och kulorna får vara kvar i påsen 😎

Det har funkat bra hitills 😇

Men gå i koppel glömde jag att ta med i kontraktet 😬
 
  • Gilla
Appendix och 4 till
  • Laddar…
Legat magsjuk i soffan och stirrat ut i skogen på baksidan. Pust. Och stirrat lite på mobilen också...
 
magda136 skrev:
Legat magsjuk i soffan och stirrat ut i skogen på baksidan. Pust. Och stirrat lite på mobilen också...
Hände det nått spännande.. :rolleyes:
(Krya på dig!)
 
D09 skrev:
Ha ha den där pensionären heter Homer 😂

Vi har en deal jag och Homer

Bit ingen, gör ingen på smällen

Då får han gå lös hemma på tomten och kulorna får vara kvar i påsen 😎

Det har funkat bra hitills 😇

Men gå i koppel glömde jag att ta med i kontraktet 😬
Homer ser ut att ha tagit till sig av livets goda (som vår hund..).. går i spåren, snarare än att göra egna.. :D
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09 skrev:
Ha ha den där pensionären heter Homer 😂
Vi har en deal jag och Homer

Bit ingen, gör ingen på smällen
*asgarv*
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Snigla skrev:
Hände det nått spännande.. :rolleyes:
(Krya på dig!)
Tack.

Näe, det kan jag inte påstå. En blåmes kollade in i designholken som ratats i fem säsongen. Kanske bor någon i den i år....
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
trattalask
Har handlat virke till ett nytt räcke vid trappan. Ska ha över- och underliggare av oljad ek och stående vita spjälor. Hittade inget bra virke till spjälorna, får bli en vända till hornbach med.

Men eken gjorde mig 1500kr fattigare.
 
Tobas skrev:
Har handlat virke till ett nytt räcke vid trappan. Ska ha över- och underliggare av oljad ek och stående vita spjälor. Hittade inget bra virke till spjälorna, får bli en vända till hornbach med.

Men eken gjorde mig 1500kr fattigare.
Vad är det för dim? Köpte ek jag med för inte så längesedan, tänkte mest jämför priser
 
Förberedde för badkarsblandaren och det nya handfatet genom att koppla bort bidén och det befintliga handfatet. Bort med en del gamla rör och dit med kulventiler för en enklare framtid. Till helgen åker nog all gammal badrumsinredning inklusive det gamla porslinet ut på gården, förhoppningsvis levereras den nya tronen under veckan.

Någon som behöver en stjärt-tvätt?
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
kulle och 1 till
  • Laddar…
trattalask
berne88 skrev:
Vad är det för dim? Köpte ek jag med för inte så längesedan, tänkte mest jämför priser
95x21, 3 längder om 2400mm. Köpte på bauhaus.
 
Jumos skrev:
Förberedde för badkarsblandaren och det nya handfatet genom att koppla bort bidén och det befintliga handfatet. Bort med en del gamla rör och dit med kulventiler för en enklare framtid. Till helgen åker nog all gammal badrumsinredning inklusive det gamla porslinet ut på gården, förhoppningsvis levereras den nya tronen under veckan.

Någon som behöver en stjärt-tvätt?
[bild]
Huä, trodde först den hade nån sorts tillsats för invärtes tvätt. Kom sen på att det måste varit nån avloppsslang eller liknande som låg i...
 
  • Gilla
Pytt och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.