Hur gamla larm är era då?
 
MalZon MalZon skrev:
Hur gamla larm är era då?
Jag var inne på det 5e året. Hade jag väntar 12 m hade friköpet varit småslantar men samtidigt betalar jag 550kr per kvartal så jag sparade någon hundralapp
 
Installerade mitt 2016, så visst, det är ju 8 år gammalt nu. Kan ju vara därför.

Men än så länge känns det som att det funkar som det ska iallafall.
 
  • Gilla
Kashew
  • Laddar…
Är det försent att friköpa sitt larm ett halvår efter att man sagt upp det? 😬
 
C crazytok skrev:
Är det försent att friköpa sitt larm ett halvår efter att man sagt upp det? 😬
Om du inte har ett aktivt konto kan det vara så att det är försent. Ring imorgon och kolla. Kan hända att de behöver sälja på dig ett nytt abb. Men då blir det minst 3 månadsavgifter.
 
Tänkte bunkra lite batterier. De med sladd till rökdetektorerna var special från Verisure? Går bara att köpa utan sladd annars?
 
MalZon MalZon skrev:
Tänkte bunkra lite batterier. De med sladd till rökdetektorerna var special från Verisure? Går bara att köpa utan sladd annars?
Varför?
Ring och bråka lite så får du nya batterier gratis när det behövs
 
  • Gilla
FreQa
  • Laddar…
MalZon MalZon skrev:
Tänkte bunkra lite batterier. De med sladd till rökdetektorerna var special från Verisure? Går bara att köpa utan sladd annars?
Säger inte att alla batterier har lika kassa marginaler, men det bör tänkas på iaf. och kanske mätas vid leverans 👎

 
A ajn82 skrev:
Varför?
Ring och bråka lite så får du nya batterier gratis när det behövs
Gratis batterier var en av de sakerna som de hade som förhandling för att jag skulle fortsätta med abonnemanget. Har inte mage att ringa och bråka med dem om det.
 
Tokslut Tokslut skrev:
Säger inte att alla batterier har lika kassa marginaler, men det bör tänkas på iaf. och kanske mätas vid leverans 👎

[media]
Det kommer man nog aldrig ifrån.
 
Fick ett trevligt brev där dom berättade det nya priset för 2024 vilket var en ökning på ca 11%.

Ringde och sa upp abonnemanget orkar fn inte behöva diskutera pris varje jävla år med dom.
 
  • Gilla
john.h och 2 till
  • Laddar…
G Greger_08 skrev:
Fick ett trevligt brev där dom berättade det nya priset för 2024 vilket var en ökning på ca 11%.

Ringde och sa upp abonnemanget orkar fn inte behöva diskutera pris varje jävla år med dom.
Fick också höjning, ringde o vips samma låga pris igen. Funderar dock på att säga upp vårt också.
 
  • Gilla
john.h
  • Laddar…
M mxjolle skrev:
Fick också höjning, ringde o vips samma låga pris igen. Funderar dock på att säga upp vårt också.
Fick du en förlängd bindningstid också?
 
M mxjolle skrev:
Fick också höjning, ringde o vips samma låga pris igen. Funderar dock på att säga upp vårt också.
Vad betalar du nu då ? Jag betalar 699kr/månad. Bor i villa.
 
U ullak40 skrev:
Vad betalar du nu då ? Jag betalar 699kr/månad. Bor i villa.
278:- istället för 400 nånting.

Helt avbetalat larmsystem utan brand
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.