Sen har alla märken sina svarta får också detta gäller alla märken. Bra kundsupport tex är ju bra att veta om ett märke har.
 
Kan bara säga det att dom sk förväntningar kring kvallitet gäller inte längre för allt är image...

När det gäller tvättmaskiner så slås man av hur konstigt det är med det stora utbud av modeller som finns?

När det gäller konstruktionen så borde det framgå om lagersäten etc är i plast och att ett haveri kostar x..kr att laga om det går att laga överhuvud taget.

UPOs kvallite vet jag inte ett smack om utan kan bara uttala mig om dom märken jag har erfarenhet av.

elux..aeg skit maskiner med plast i konstruktionerna...cylinda bättre mekanik har inte hört något om mekaniska problem..cylinda har också program för svenskt vatten..där man inte ska mellancentrifugera..bättre för oss,naturen och kläderna.

Alla andra utom cylinda har tvättmaskiner med mellancentrifugering!

hushållsmaskiner jämfört med lägenhetstvättstuge maskiner är två helt olika saker..en hushållsmaskin är beräknad till en tvätt per dag och 10 år...vilket i verkligheten ger sex år som för min lavamat (skitmaskin) bra programverk men kass mekanik(tysk)

Cylindas maskiner som köptes av kompisar samtidigt med min tuffar och går med fortsatt bra resultat...

Jag kan inte se att man skulle behöva plast i konstruktionen kring lagersäten och om man ändå sätter in detta så behöver man inte prisätta reservdelarna åt helvete.....

Lager konstruktioner och axlar ska banne mig inte vara engånsgrejjor om det är det så ska dessa vara utbytbara till en rimlig kostnad. 500skr typ exklusive arbete.

till sist så när det gäller upo så är det ju tvång i finland att köpa finskt oavsett kvalliteten
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.